• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Min serie ifra AMS 0108-2010

Lennart

ScanFlyer Rusty
Vi tåler vel flere bilder ifra den varmedisete terrassen
Hovedmålet mitt er å se fly, og ikke å ta verdens beste bilder
Det kan vi gjøre andre plasser enn AMS
Fikk dessverre bare bilde av KLM sin Skyteam T7 ved gate, men fikk nå sett den også , sammen med 14 stk Delta (10 stk A330) mellom 09-12 :D

Ante ikke at Air France gruppen hadde CRJ900
AMS1.jpg
c

Godt å se Garuda igjen i Europa (samme maskin var innom den 5 august :( )
AMS8.jpg


Også noen sjeldne saker
AMS2.jpg


AMS3.jpg


2 stk Delta B763WL, er jo litt lekre davel
AMS10.jpg


Ams er MD-11 heaven
AMS9.jpg


På tide jeg også fikk ett slikt bilde :colgate:
AMS11.jpg


Nok en MD-11 (Marie Callas)
AMS6.jpg


Avslutter med 2 lange maskiner

AMS7.jpg


AMS4.jpg


:spin
 
Ante ikke at Air France gruppen hadde CRJ900
AMS1.jpg

Compagnie Aérienne Brit Air har 2x CRJ900, 10x Fokker 100, 15x CRJ700 og 15x CRJ100 og man kan vel nesten si det slik:
Hvis flytypen har en GE-motor så har Air France og underselskaper det helt sikkert.
 
Back
Top