plane-spotter ScanFlyer Blue 14 Nov 2004 #1 Hvorfor ble linken min låst....... hilsen Webmaster - plane-spotter.net
LCH78 www.lch78.net Medlem 14 Nov 2004 #2 Replying to Topic 'min link' sikkert fordi tråden tok en litt annen vending enn hva "sjefene" her inne ønsket
Replying to Topic 'min link' sikkert fordi tråden tok en litt annen vending enn hva "sjefene" her inne ønsket
D DY ScanFlyer Dusty 14 Nov 2004 #3 Replying to Topic 'min link' Og så vidt jeg husker så var det plane-spotter som selv oppfordret CK til å slette hele topicet...nettopp på grunn av det vil jeg tro
Replying to Topic 'min link' Og så vidt jeg husker så var det plane-spotter som selv oppfordret CK til å slette hele topicet...nettopp på grunn av det vil jeg tro
LN-MOW Flyklapper Medlem 14 Nov 2004 #4 Replying to Topic 'min link' Det var jeg som stengte den, og det var fordi debatten var gaatt over i et spor jeg ikke saa noe poeng i aa la fortsette. Vil man krangle, kan man gjoere det via PM.
Replying to Topic 'min link' Det var jeg som stengte den, og det var fordi debatten var gaatt over i et spor jeg ikke saa noe poeng i aa la fortsette. Vil man krangle, kan man gjoere det via PM.
plane-spotter ScanFlyer Blue 14 Nov 2004 #5 Replying to Topic 'min link' kjønner... foresten........... er det noen av dere som vet om det er noen guida turer på gardermoen har undersøkt det men finner ikke noe.
Replying to Topic 'min link' kjønner... foresten........... er det noen av dere som vet om det er noen guida turer på gardermoen har undersøkt det men finner ikke noe.
CK ScanFlyer Mile High Club 15 Nov 2004 #6 Replying to Topic 'min link' nix, ingen guided tours på OSL. De eneste stedene jeg vet de har det er på Zürich-Kloten og Frankfurt
Replying to Topic 'min link' nix, ingen guided tours på OSL. De eneste stedene jeg vet de har det er på Zürich-Kloten og Frankfurt
Exiz ScanFlyer Silver 15 Nov 2004 #7 Replying to Topic 'min link' Hadde sikkert vært en grei måte for Avinor å få seg litt ekstra penger i lommen på.
Replying to Topic 'min link' Hadde sikkert vært en grei måte for Avinor å få seg litt ekstra penger i lommen på.
T The Ticketor ScanFlyer Dusty 16 Nov 2004 #9 Replying to Topic 'min link' Nesten 100% sikker på at du kan få det på Arlanda også. Tror det er VIP Service som håndterer dette (ikke helt sikker). Niclas vet sikkert dette.
Replying to Topic 'min link' Nesten 100% sikker på at du kan få det på Arlanda også. Tror det er VIP Service som håndterer dette (ikke helt sikker). Niclas vet sikkert dette.
LCH78 www.lch78.net Medlem 16 Nov 2004 #10 Replying to Topic 'min link' Så det er det Savipix1 kaller turene sine