flyKSU
ScanFlyer Gold
Her følger en del bilder fra min lille svipptur nedover mot OSL for å sikre meg bilder av verdens største flygende flodhest, Airbus A380. Men først skal jeg plage dere igjennom en del bilder fra turen nedover 
To sånne hvite Fokkere stod på KSU i dag. Den ene skulle til BGO/HAU og den andre til SVG/KRS.
Maskinen som fraktet meg nedover.
Borading…
Flott flytur på vei nedover.
Denne fløy forbi oss.
Vi nærmer oss Gardermoen (og A380
)
Første glimt av maskina… Ikke dårlig utsikt fra sete 17F.
”The Usual Suspects”
Og så… Et lite halebilde som en trigger… 8for meg, siden dere har sett den tusen ganger før da)
Her er hun, i all sin prakt… Airbus A380
Sjekk så fin den er da!
Vi tåler ett til av den…
Nå trur jeg Franskmennene ble litt glade… Freezing Fog anyone?
En Sterling 737-700 (åpnebart, eller…
)
Så for å oppsummere… Bare det å kunne SE dette fantastiske flyet var verdt hver krone og vel så det… Hørtes ut som det var noe mange var opptatt av. Kapteinen annonserte det flere ganger både på turen nedover og på turen oppover…

To sånne hvite Fokkere stod på KSU i dag. Den ene skulle til BGO/HAU og den andre til SVG/KRS.

Maskinen som fraktet meg nedover.

Borading…

Flott flytur på vei nedover.

Denne fløy forbi oss.

Vi nærmer oss Gardermoen (og A380

Første glimt av maskina… Ikke dårlig utsikt fra sete 17F.

”The Usual Suspects”

Og så… Et lite halebilde som en trigger… 8for meg, siden dere har sett den tusen ganger før da)

Her er hun, i all sin prakt… Airbus A380

Sjekk så fin den er da!

Vi tåler ett til av den…

Nå trur jeg Franskmennene ble litt glade… Freezing Fog anyone?

En Sterling 737-700 (åpnebart, eller…

Så for å oppsummere… Bare det å kunne SE dette fantastiske flyet var verdt hver krone og vel så det… Hørtes ut som det var noe mange var opptatt av. Kapteinen annonserte det flere ganger både på turen nedover og på turen oppover…