Siden min 1:400 samling har økt med 200% i det siste og kan nå kalles en samling så tenkte jeg å slenge ut noen bilder.
Har fra før av en liten 1:600 samling og diverse snap-fit modeller i større skala, men vil hovedsakelig fokusere på 1:400.
Starter med en SAS CRJ900, landet akkurat etter en kort tur fra sørlandet. OY-KFA.
Holder oss hos SAS, denne gangen med en A319 i retrofarger. OY-KBO.
Holder oss til gamle farger, men denne gangen med et gammelt fly også. Lufthansa B707. D-ABUB
Denne gangen holder vi oss til fire motorer, med en SWISS A340-300. HB-JMA.
Fortsatt Airbus, fortsatt fire motorer, men denne gangen er fly strukket og motorene er av litt mer ordentlig størrelse. South African Airways A340-600. ZS-SND.
Her er det alt i ett nesten, gammel/spesielt fargeskjema, eldre fly og fire motorer. South African Airways B747-300 "Ndizani". ZS-SAJ
Oversiktsbilde.
Dagens outsider, Viking Airlines B737-800. SE-RHR.
Ser forøvrig ut som om de har lånt winglets fra Airbus, med ca 120 grader vinkling til vingen. 737 winglet er vel ganske 90 grader på?
Har fra før av en liten 1:600 samling og diverse snap-fit modeller i større skala, men vil hovedsakelig fokusere på 1:400.

Starter med en SAS CRJ900, landet akkurat etter en kort tur fra sørlandet. OY-KFA.

Holder oss hos SAS, denne gangen med en A319 i retrofarger. OY-KBO.

Holder oss til gamle farger, men denne gangen med et gammelt fly også. Lufthansa B707. D-ABUB

Denne gangen holder vi oss til fire motorer, med en SWISS A340-300. HB-JMA.

Fortsatt Airbus, fortsatt fire motorer, men denne gangen er fly strukket og motorene er av litt mer ordentlig størrelse. South African Airways A340-600. ZS-SND.

Her er det alt i ett nesten, gammel/spesielt fargeskjema, eldre fly og fire motorer. South African Airways B747-300 "Ndizani". ZS-SAJ

Oversiktsbilde.

Dagens outsider, Viking Airlines B737-800. SE-RHR.
Ser forøvrig ut som om de har lånt winglets fra Airbus, med ca 120 grader vinkling til vingen. 737 winglet er vel ganske 90 grader på?