God morgen fra Ris. Midtveis i arbeidsuken allerede og klar for møter både i Oslo og Asker i dag. Satser på å kunne gå mest mulig - men det går vel tog til og fra bygda i vest - er det spisevogn mon tro? Ha en bra onsdag du også.
God morgen fra Asker. Klærne er på, frokost spist og matpakker smurt. Snart på tide bevege meg mot L1 og ny kontordag. Full au pair tjenester i kveld, men kona er sosial. Ha en fin dag
To kansellerte flighter i går pga statisk gir etterslep og logistikk utfordringer i dag. Så det blir fokuspunktet i dag i tillegg til alt annet.
Snart på fri og sliter med å finne longhaul reisemål med avgang kommende helg. Prisene er på rakett nivå og poengbilletter er som en Lotto gevinst. Fraværende. Langtidsplanlegging er uansett noe herk.
God morgen fra Fbu. Kontordag i dag siden kona er tilbake og kunne ta sykt barn. Det går noen seie greier som tydeligvis ikke er Covid. Sikkert mange andre virus som har stått klare i to år nå og ventet på å få spre seg.
Må jeg forresten ga 60 eller 61 netter for å få Platinum hos Choice?
Skyfri himmel her i dag men ganske så kaldt med -7 grader på morgenkvisten. Må vel ut og prøve og gå litt senere på dagen når det har blitt litt varmere. Det kommer antagelig en kollega innom på besøk senere i dag så det blir jo hyggelig.
Hei fra bortekontoret.. Onsdag allerede er sprøtt. Nå synes jeg hverdagene også bare raser unna..
Edderkoppmannen var spennende og far fikk i seg noen iskalde nederlandske pils først. De to jentungene er dønn forelsket i pygmeen som spiller insektet, men det må mer til for at jeg ramler ut av skapet.
ubarmhjertig med -9,5 hjemme i dag tidlig. Heldigvis er en av fordelene med batteribil at man får varme i bilen på knapt minuttet. Så når jeg fikk en kaffe på veien så var det ikke så ille.
Her er det ellers hårfin manuvrering for å få orden på litt diverse sendinger som går inn under irr konseptet. Litt artig når jeg høflig kunne meddele til han som er skikkelig ufin at den direkte årsaken til hans forsinkelse faktisk er deres egen feil...
Ellers så er det en del avregning som må på plass før vi starter på April, så plenty å ta tak i.
Etter jobb blir det foreldremøte med fysisk oppmøte, og det handler om overgangen til ungdomsskolen. Og basert på forrige gang jeg var med på slikt så blir det mange som lurer på mye rart, og som problematiserer overgangen en smule mere enn nødvendig...
God ettermiddag fra Forus,
Det går unna nå i Prosjektet , travel dag med møter etter nok en milepæl er passert.
I kveld skal jeg på foredrag i LMS på Sola for å høre på Lutnes som forteller om U2 affæren i 1960. Det blir interessant.
Ha en fortsatt fin dag.
God ettermiddag fra Forus. Snart ferdig med denne ukes arbeidsinnsats. Etter en treningsøk i morgen tidlig pakker vi bilen og stikker til fjells for resten av uka. Ha en fortsatt fin uke!
Hei og hopp fra Gaustad. I dag er man altså så inni granskauen sliten i dag som jeg knapt kan huske.
Heldigvis har jeg en samboer som først lagde meg tidenes frokost, satte på CNN for meg og deretter leste for meg på senga. Ikke hvilken som helst lektyre heller, men opplesning av god morgen tråden.
Sånn skal det være å bli gjort klar for en arbeidsdag.
God morgen fra oss i vest, klokken er litt over 9 og 5 timer paa jobb er allerede paa plass, som hos OJB er det skikkelig driv i vaart projekt ogsaa - har vel naa Platinum i Zoom og Google Meet ;-)
Blir nok en laaang dag, sjelden under 50 timers uke. Naboen varslet om at de hadde sett en Puma og vi ser noen klare spor i blomsterbedet som er i fra en meget meget stor katt. Hold Elefantene innendoers