Midlertidig god torsdag

roger

Rakettforskar
Medlem
Klarde å pine meg fram til hovudrett på middagen i går, men då magen omtrent vrengde seg for kvar bit, var det ikkje vits å prøve meir. Migrene-ish er middels artig. Våkna no, og har fått i meg den meget slappe og meget overprisa baguetten på hotellet. Håpar eg får sove litt til, så det blir skikkeleg god torsdag frå Stavanger forum on ei stund.

Skal heim med crj i kveld. Juksa med innsjekk i går (litt for tidleg), og no får eg ikkje til å byte sete! Rad 21 er for langt bak i crj... Karma?? Får beskjed om at innsjekk berre er mogleg på flyplassen.

Mornings fra Sandaker. Ikke helt i vater, men verken feber eller noe galt med magen, så har ble dagen startet med 2 lemsip. Får ta en espresso også, også er jeg sikkert klar for jobb. Svigers dukker opp i ettermiddag for å ga med seg både arvingen og masse stæsj vi har pakket ned. Og mer må gjøres, så har ikke tid til å bli syk. Ha en fin dag

God Torsdag.

Her har vi ferie med en kjedelig vri. Noen småjobber dukka opp her hjemme på land (!). Så jeg får stikke ned å se om tingene er fri for sprekker etc og blir godkjent for noen år til... bahh

Last edited:
God morgen fra le Lavandou!
Måtelig gåen etter rom-smaking hos Michael på le Centre avslutningsvis i går kveld. Pøser på med kompenserende vanndoser og vurderer om det blir formiddagspilsner eller joggetur som kommer til topps på dagens todo-liste. Får søke råd i en ørliten Underberg.
Velregisert torsdag ønskes :)
fbec38efb83bce0f8fba39fd3a6ab7f1.jpg

God morgen fra det Sørlandske!
Her skinner solen og de lover opp i 25 grader i dag. I hele juli i fjor var vi ikke engang i nærheten av å komme opp på så høye temperturer, så nå lurer jeg jo på hvor lenge dette vil vare? Skal vi bare regne med at når juli kommet tror moder jord at vi er langt på høsten allerede? Er det rart jeg drikker???

Nuvel! Kommet meg på kontoret selv om jeg vel heller kunne tenke meg å være på hytta i dag. Men alt for travelt på kontoret, pluss at jeg har en junior som skal kjøres i bursdagsselskap i ettermiddag før opphavet er invitert på ferske asparges til middag i kveld. Enda godt at det er fredag i morgen.....

God torsdag ønskes!

God dag fra jobb. Her har man stort sett bare tatt seg kaffe og plukket ut en flymodell. Men må vel gjøre litt mer for å få bygd landet i dag også. Vi får se! God torsdag !

God morgen!
Sove på sofaen etter middag og våkne etter en og en halv time gjør at nattesøvnen ble veldig vanskelig å få til. Det å måtte stå opp etter å nettopp ha fått til å sove er ikke artig. Kollegene får glede seg over en zombie på kontoret.
Heldigvis finnes det kaffe for å rette opp litt.

God torsdag fra Oslo. Her dro man etter tre timer fra jobb. Føles ut som jeg har vært skikkelig på fylla men det var jeg ikke så den hodepinen må komme et annet steds fra. Jaja. Fint vær er det nå i det minste

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Hei og hå. Oppe med morgenglade bikkjer som vanlig, og kaffen kom som en reddende engel. Her er det Mexico-ballett i dag, så snart rent hus.
Må se alvorlig på flybilletter til Bellingham i august .. faen så dyrt. Billigere å reise til Europa. Men pga bryllup og bosted er man låst til visse datoer, så på ett eller annet tidspunkt må man nok bite i det sure eplet. Grompf ..

Absolutt en god torsdag, da jeg nettopp fikk en telefon med tilbud om jobb [emoji16]. Det krever nok en øl eller to og ser egentlig ikke noe feil med å starte nå

God torsdag. Her veksler man litt på å ligge på sofaen og sitte på verandaen. Fantastisk vær her også. Klager ikke. Vurderer kanskje å sikte på litt parkliv etterhvert som ukene går hvis det fortsetter sånn. Vært ute på kontoret i dag og levert inn en sykmelding ut juni-måned. Så det blir nok tid å slå i hjel. Ha en fin torsdag forumister!

God morgen noe syd for Beagleham - en flott by som det er klart det koster aa komme seg til :p (har Herr MOW sett paa Vancouver ? Ikke alltid det er noe aa spare - men til mange destinasjoner finner vi YVR som et godt alternativ til SEA.
Her er man paa kurs paa tredje uken paa rad, med East Coast tidsoner starter kurset 06:30 hver morgen....litt troett i trynet(tm).

Naar dere er i Beagleham vil jeg sterkt anbefale en utflukt langs Chuckanut til Bow Edison - lunsj paa Slough Food blir aldri feil !!

(har Herr MOW sett paa Vancouver ? Ikke alltid det er noe aa spare - men til mange destinasjoner finner vi YVR som et godt alternativ til SEA.
!

Har sett på både Seattle, Vancouver og Beagleham. Skammelig dyrt all over, men Vancouver 'leder' .. BLI er så dyr at det ikke er morsomt en gang og alternativene herfra er ikke så veldig gunstige tidsmessig heller. Må taue med Svigerdyret på nesten 80 i trillebår også, så må ta litt hensyn til henne og .. Drømmen er en dugelig feilprising, eller F-salg, men nå må jeg nok bite i det sure eplet snart og bestille noe.

Har sett på både Seattle, Vancouver og Beagleham. Skammelig dyrt all over, men Vancouver 'leder' .. BLI er så dyr at det ikke er morsomt en gang og alternativene herfra er ikke så veldig gunstige tidsmessig heller. Må taue med Svigerdyret på nesten 80 i trillebår også, så må ta litt hensyn til henne og .. Drømmen er en dugelig feilprising, eller F-salg, men nå må jeg nok bite i det sure eplet snart og bestille noe.

Hva er skammelig dyrt(tm) ? skjoenner jo at Svigermor i trillebaar legger en viss begrensning paa kreativiteten (fikk selv opp en rimelig kreativ routing fra Spirit naar jeg forsoekte aa komme meg ned til Palm Desert i Februar - SEA-BWI-PSP - det var ikke saa dyrt, men litt kloenete ;)

Portland blir vel litt vel kloenete - det er god (Direkte) Tog Forbindelse fra Portland til Beagleham (naar de holder seg paa sporet) det tar tid men er veldig hyggelig....dog ikke sikker paa hvordan faar med deg trillebaaren....

Nei, Spirit er uaktuelt når man reiser med henne. Dukket plutselig opp en del $199-billetter på United til Seattle, så med mix av litt miles og poeng blir det ikke så gæærnt likevel. Guttungen kunne absolutt valgt en bedre helg å gifte seg på, men han har vært slik hele livet - komplett ubevisst. Alt han gjør innebærer prispåslag .. for andre. :p

Nei, Spirit er uaktuelt når man reiser med henne. Dukket plutselig opp en del $199-billetter på United til Seattle, så med mix av litt miles og poeng blir det ikke så gæærnt likevel. Guttungen kunne absolutt valgt en bedre helg å gifte seg på, men han har vært slik hele livet - komplett ubevisst. Alt han gjør innebærer prispåslag .. for andre. :p

$ 199.00 er jo absolutt en god pris - $ 10 dollar mer enn en vei fra Seattle til Bend Oregon :p

Spirit er jo ikke greit med trillebaar - men hvor langt oest drar Alligent ? De flyr jo masse paa BLI (saa flere Alliegent maskiner paa en loerdag ettermiddag enn hva jeg saa i loepet av en maaned mens vi bodde og jobbet i Beagleham.

Spirit er jo ikke greit med trillebaar - men hvor langt oest drar Alligent ? De flyr jo masse paa BLI (saa flere Alliegent maskiner paa en loerdag ettermiddag enn hva jeg saa i loepet av en maaned mens vi bodde og jobbet i Beagleham.

Er vel ikke særlig bedre enn Spirit, men tror vi kunne gjort det hvis i kjørte til Greenville (3 timer). Da kunne vi flydd Greenville-Orlando-El Paso-Vegas-Bellingham ... Kanskje et prosjekt for en solotur .. :p

Back