R rhusberg ScanFlyer Silver 26 Apr 2010 #1 Hei, Dette lysbildet datt ned i postkassa idag. Happy collecting, Ruben
hmm273 Collector Medlem 26 Apr 2010 #2 Husker den stod ved 'Bobla' og varmet motorene, det var tider det! Flott bilde, Ruben!
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 29 Apr 2010 #3 Denne maskinen har jeg alltid likt, og takket være et herværende forummedlem's interesse for Flightsim så liker jeg den ENDA bedre
Denne maskinen har jeg alltid likt, og takket være et herværende forummedlem's interesse for Flightsim så liker jeg den ENDA bedre
Olebno ScanFlyer Gold 30 Apr 2010 #4 Artig med gamle kjenninger som dukker opp. "Yamasitaen" som vi kalte den, fløy en god posjon Mil-charter til/fra BOO.
Artig med gamle kjenninger som dukker opp. "Yamasitaen" som vi kalte den, fløy en god posjon Mil-charter til/fra BOO.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 1 May 2010 #5 Hadde den alltid reg'n malt på denne måten (ser litt midlertidig ut)? Den er malt slik på alle mine bilder (2-3 stk). Espen
Hadde den alltid reg'n malt på denne måten (ser litt midlertidig ut)? Den er malt slik på alle mine bilder (2-3 stk). Espen
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 1 May 2010 #6 raider66 said: Hadde den alltid reg'n malt på denne måten (ser litt midlertidig ut)? Den er malt slik på alle mine bilder (2-3 stk). Espen Click to expand... Ja, den var jo egentlig bare en midlertidig innleid maskin, som forsvant ut av flåten da første B737 kom høsten 1971.
raider66 said: Hadde den alltid reg'n malt på denne måten (ser litt midlertidig ut)? Den er malt slik på alle mine bilder (2-3 stk). Espen Click to expand... Ja, den var jo egentlig bare en midlertidig innleid maskin, som forsvant ut av flåten da første B737 kom høsten 1971.
R rhusberg ScanFlyer Silver 6 May 2010 #8 BU767 said: Ruben, når kommer Mey-Air dekalene? Click to expand... Ja, si det.... Happy modelling, Ruben
BU767 said: Ruben, når kommer Mey-Air dekalene? Click to expand... Ja, si det.... Happy modelling, Ruben