Originally posted by Isbamse
Men saksøkingskulturen og patriotismen kan de få lov å ha for seg selv. Kanskje jeg bør kjøpe antisaksøkingsforsikring hvis jeg drar dit?:musikk
Originally posted by dc-8-63
....for oss uten store formuer er det liten fare for aa bli saksoekt...og mens juristene lever godt...saa er det ikke bare negativt, vi har omtrent ikke ulykker paa arbeidsplassene, lav feilbehandlings statistikk (ikke lavt nok)
Blir nok til høsten igjen, fra september. Sannsynligvis Flagstaff eller Albuquerque. Skal gjøre feltarbeid i Basin&Range provinsen.Originally posted by LCH
Originally posted by Isbamse
Men saksøkingskulturen og patriotismen kan de få lov å ha for seg selv. Kanskje jeg bør kjøpe antisaksøkingsforsikring hvis jeg drar dit?:musikk
Leste gjennom forsikringsvilkårene mine her om dagen, og kunne fornøyd konstatere at ansvarsforsikringen min dekker det maksimale beløp man kan bli dømt til å betale etter de respektive lands erstatnings! :up: Godt å vite, selv om den desverre ikke dekker studieopphold, må tegne ny for det gitt. Når og hvor er det du evt. reiser?
Originally posted by The Ticketor
Høsten er beste tiden, for da er footballsesongen igang!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.