Re: Mer handikap issues for DY
Lasteplanlegging på et fly hvor man ikke har frakt eller post er såre enkelt .. man har en standard formel å gå etter. Lastinga er også standard over hele systemet. Har du 100 pax ombord vet du temmelig nøyaktig hva du har å leke med, LDM eller ikke LDM.
De vet hvor mange bagasjekolli de skal ha ved avgang - dette får de fra sjekkinsystemet. Her har de muligens da hatt en differanse på ni kolli - uten å vite hva slags kolli. Da går nok punktligheten først ...
Hva som har vært sagt eller påstås ha vært sagt har stått i avisen og har IMHO ikke den store kredibiliteten ...
Lasteplanlegging på et fly hvor man ikke har frakt eller post er såre enkelt .. man har en standard formel å gå etter. Lastinga er også standard over hele systemet. Har du 100 pax ombord vet du temmelig nøyaktig hva du har å leke med, LDM eller ikke LDM.
De vet hvor mange bagasjekolli de skal ha ved avgang - dette får de fra sjekkinsystemet. Her har de muligens da hatt en differanse på ni kolli - uten å vite hva slags kolli. Da går nok punktligheten først ...
Hva som har vært sagt eller påstås ha vært sagt har stått i avisen og har IMHO ikke den store kredibiliteten ...