LN-MEH ScanFlyer Gold 13 Jan 2007 #3 Ser ut som en tidlig Vickers Viscount.Det var min første tanke da jeg så det bildet.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 13 Jan 2007 #4 Originally posted by LN-MEH Ser ut som en tidlig Vickers Viscount.Det var min første tanke da jeg så det bildet. Click to expand... Kan du utdype hvorfor og hva mener du med "tidlig"?
Originally posted by LN-MEH Ser ut som en tidlig Vickers Viscount.Det var min første tanke da jeg så det bildet. Click to expand... Kan du utdype hvorfor og hva mener du med "tidlig"?
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 13 Jan 2007 #5 Originally posted by ANX Noe russisk? Veldig grove nagler... Click to expand... Sikker på at det ikke er sovjetisk? :colgate:
Originally posted by ANX Noe russisk? Veldig grove nagler... Click to expand... Sikker på at det ikke er sovjetisk? :colgate:
ANX ScanFlyer Gold 13 Jan 2007 #7 Gratulerer MEH og Kenneth!!! :clap Flykjenning er jækla morsomt. Mer - MEEER - pliiis... :devot:
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 13 Jan 2007 #8 Meget bra. Jeg som trodde denne skulle være litt vanskelig... Mer kommer
LN-MEH ScanFlyer Gold 13 Jan 2007 #9 Originally posted by LN-KOG Originally posted by LN-MEH Ser ut som en tidlig Vickers Viscount.Det var min første tanke da jeg så det bildet. Click to expand... Kan du utdype hvorfor og hva mener du med "tidlig"? Click to expand... Jeg har vært "offline" derfor litt sen respons,men jeg syntes å kjenne igjen de spesielle cockpitvinduene på serie 700 Viscount.
Originally posted by LN-KOG Originally posted by LN-MEH Ser ut som en tidlig Vickers Viscount.Det var min første tanke da jeg så det bildet. Click to expand... Kan du utdype hvorfor og hva mener du med "tidlig"? Click to expand... Jeg har vært "offline" derfor litt sen respons,men jeg syntes å kjenne igjen de spesielle cockpitvinduene på serie 700 Viscount.
ANX ScanFlyer Gold 14 Jan 2007 #11 Men gjerne LITT eldre enn dagens airlinere på de mest frekventerte flyplasser... :colgate: :colgate: :colgate:
Men gjerne LITT eldre enn dagens airlinere på de mest frekventerte flyplasser... :colgate: :colgate: :colgate: