• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mer B777 og RR-problemer

Discus

Galley Slave
Medlem
Denne gang en Delta 777-200ER inbound Atlanta som fikk problemer i november, samme type problem som BA hadde på LHR. En tilfeldighet kanskje, men DL kom også fra Kina! Gikk heldig vis bedre med DL enn BA, da DL-motoren mistet thrust i FL390 og fikk det tilbake i FL310

In the 13 years since The Boeing Co.'s 777 entered airline service, the plane with the most powerful commercial jetliner engines ever made has never had a fatal crash.
But in less than a year, two episodes involving Rolls-Royce engines on the 777 are giving air safety investigators cause for concern. In January, a British Airways 777 crash-landed short of the runway to London's Heathrow Airport when the autopilot tried to apply power and both engines failed to respond. Several passengers were injured, but none seriously. Now a second 777 has experienced a similar problem with one of its two Rolls-Royce engines, the National Transportation Safety Board said Thursday.
http://seattlepi.nwsource.com/business/392817_boeingengine19.html
 
Back
Top