• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mer ATA paa Vaernes

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Onsdag morgen er det klart for ny 753 fra TRD. Regner med at take-off rollen blir litt lenger denne gangen ....
Var en 752 innom sist natt ogsaa .. gikk nonstop til CEF (Westover Air Force Base).

-Det er ikke muligheter for en liten "omdirigering" vel ?
Syns disse Trønderene har fått dosen sin for i år ! ..... -Nå er det på tide at det kommer noe til BGO også ! :thumbup

Originally posted by G-COLE
-Det er ikke muligheter for en liten "omdirigering" vel ?
Syns disse Trønderene har fått dosen sin for i år ! ..... -Nå er det på tide at det kommer noe til BGO også ! :thumbup
Dosen for i år kanskje.. men så blir det fort 2-3 år til neste gang vi får slike godsaker igjen..
BGO har jo en fair deal med cruisepax o.l. hver sommer...

Morgen? MORGEN?! :zzz
Huff, jeg må i seng, opp igjen kl 0400 for å herje med bagasjen til disse hersens amerikanerne...! ;)

Maskinen ankommer Værnes 0600 skulle jeg mene..

-Eirik-

Originally posted by LN-EIR
Morgen? MORGEN?! :zzz
Huff, jeg må i seng, opp igjen kl 0400 for å herje med bagasjen til disse hersens amerikanerne...! ;)

Maskinen ankommer Værnes 0600 skulle jeg mene..

-Eirik-
Kanskje litt bedre plass i amerikanerne - J31, need I say more?
:smokin

Jeg skal i allefall prøve å være på plass til avgang..
Får også et par omganger med MyTravel 330, C160, C130 så det skal bli en bra dag..

Back