TKDahl The Heraklion Spotter :) 17 Feb 2012 #1 Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777) Mens vi ventet på den nye KA B777F kom disse to fuglene og ville også se på den nye gjesten. TK: fly Norwegian, Boeing 737-800, LN-NOP "Camilla Collett"
Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777) Mens vi ventet på den nye KA B777F kom disse to fuglene og ville også se på den nye gjesten. TK: fly Norwegian, Boeing 737-800, LN-NOP "Camilla Collett"
L l188 ScanFlyer Blue 17 Feb 2012 #2 Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) Flott bilde! ..men hvilken type er den lille fuglen? Ligner på en ørn hvis en ser på winglets
Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) Flott bilde! ..men hvilken type er den lille fuglen? Ligner på en ørn hvis en ser på winglets
TKDahl The Heraklion Spotter :) 17 Feb 2012 #3 Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) l188 said: Flott bilde! ..men hvilken type er den lille fuglen? Ligner på en ørn hvis en ser på winglets Click to expand... Takk Lurte litt på om det var en baby787 når jeg så vingene, men har ikke mye greie på fugler som ikke er av metall TK :fly
Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) l188 said: Flott bilde! ..men hvilken type er den lille fuglen? Ligner på en ørn hvis en ser på winglets Click to expand... Takk Lurte litt på om det var en baby787 når jeg så vingene, men har ikke mye greie på fugler som ikke er av metall TK :fly
viking1965 ScanFlyer Silver 17 Feb 2012 #4 Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) Morsomt bilde,TK Fuglen er nok "bare" ei enkel kråke..
Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) Morsomt bilde,TK Fuglen er nok "bare" ei enkel kråke..
L l188 ScanFlyer Blue 17 Feb 2012 #5 Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) me too har ikke så mye greie på de organiske fugler. Holder meg til aluminium og div. legeringer
Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) me too har ikke så mye greie på de organiske fugler. Holder meg til aluminium og div. legeringer
V Vidar ScanFlyer Gold 17 Feb 2012 #6 Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) Knalltøft bilde,TK. Ikke noe grunn til og tvile på Eivind når det gjelder kråker. Det kan han,hehe! Vidar
Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) Knalltøft bilde,TK. Ikke noe grunn til og tvile på Eivind når det gjelder kråker. Det kan han,hehe! Vidar
F Fly med oss ScanFlyer Gold 18 Feb 2012 #7 Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) Kjempefint bilde! Two thumbs up
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 19 Feb 2012 #8 Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) Stilig bilde. Godt ornitolog viking1965 kom på banen med kunnskapene sine :lol:
Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777)) Stilig bilde. Godt ornitolog viking1965 kom på banen med kunnskapene sine :lol:
E EVGENML ScanFlyer Blue 21 Feb 2012 #9 Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777) Ble plutselig lett å skjønne hvorfor flyene har wl, man lærer jo av naturen...
Re: Mens vi ventet på den STORE fugelen (Korean B777) Ble plutselig lett å skjønne hvorfor flyene har wl, man lærer jo av naturen...