E Egenes ScanFlyer Gold 10 Oct 2009 #1 Mens vi venter på FLG.. .. Så kan vi spotte! Jeg og Aleksander Maaland tok turen og dette var noe av det jeg endte opp med: Hvit Air Baltic.. Micro machines eller? - - - -
Mens vi venter på FLG.. .. Så kan vi spotte! Jeg og Aleksander Maaland tok turen og dette var noe av det jeg endte opp med: Hvit Air Baltic.. Micro machines eller? - - - -
Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 10 Oct 2009 #2 Re: Mens vi venter på FLG.. Det var en kjekk tur vi fikk Skarpe og gode bilder Even:nor
Lennart ScanFlyer Rusty 10 Oct 2009 #3 Re: Mens vi venter på FLG.. Og FLG betyr som alle vet ? .... hehe
Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 10 Oct 2009 #4 Re: Mens vi venter på FLG.. Leorim said: Og FLG betyr som alle vet ? .... hehe Click to expand... Flightsimulator Lan Gardermoen www.flightsimlan.com Her sitter vi og geeker
Re: Mens vi venter på FLG.. Leorim said: Og FLG betyr som alle vet ? .... hehe Click to expand... Flightsimulator Lan Gardermoen www.flightsimlan.com Her sitter vi og geeker
E Egenes ScanFlyer Gold 12 Oct 2009 #5 Re: Mens vi venter på FLG.. Leorim said: Og FLG betyr som alle vet ? .... hehe Click to expand... Sorry, kopierte det fra fs forumet :lol: Som Aleksander linket til så er det ett LAN med flight sim!
Re: Mens vi venter på FLG.. Leorim said: Og FLG betyr som alle vet ? .... hehe Click to expand... Sorry, kopierte det fra fs forumet :lol: Som Aleksander linket til så er det ett LAN med flight sim!
Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 18 Oct 2009 #6 Re: Mens vi venter på FLG.. *Bump* Var da ikke så mange kommentarer Even har fått. Jeg syns dere bør si hva dere synes Står fortsatt at det var nydelige bilder. På Turkish å Lufthansaen ser man at det har vært litt motlys.
Re: Mens vi venter på FLG.. *Bump* Var da ikke så mange kommentarer Even har fått. Jeg syns dere bør si hva dere synes Står fortsatt at det var nydelige bilder. På Turkish å Lufthansaen ser man at det har vært litt motlys.