Men MD90 var ikke helt død….

  • Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Men MD90 var ikke helt død….

Så planen er altså ta en MD-90 kropp, bytte ut midtseksjon og vinger, med et slags biplane konsept

Airbus-Boeing-Paris2.jpg
 
Re: Men MD90 var ikke helt død….

Morsomt om fremtiden til Boeing kommer fra Long Beach;-)
 
Re: Men MD90 var ikke helt død….

52 meters vingespenn… morro for alle som driver med infrastrukturen på bakken som i stor grad er tilpasset vingespenn i code letter C (24-36 meter). Går såvidt i samme kategori som A310 og 767. Med 150-ish seter høres dette ut som noe som mer skal erstatte 737 enn en 767…. Skeptisk
 
Re: Men MD90 var ikke helt død….

52 meters vingespenn… morro for alle som driver med infrastrukturen på bakken som i stor grad er tilpasset vingespenn i code letter C (24-36 meter). Går såvidt i samme kategori som A310 og 767. Med 150-ish seter høres dette ut som noe som mer skal erstatte 737 enn en 767…. Skeptisk


Nå er det vel først og fremt et eksperimentelt fly dette her?
 
Re: Men MD90 var ikke helt død….

Hadde likt å sett hvordan denne ville sett ut med MD-95 kroppen.
 
Re: Men MD90 var ikke helt død….

Men fortsatt utrolig kult at Boeing må tilbake til røttene på Long Beach for å selge inn fremtiden.
 
Re: Men MD90 var ikke helt død….

Blir det nok en ny versjon av B737?
 
Re: Men MD90 var ikke helt død….

Skulle ikke prosjektet NASA X-66 langt på vei være Boeings svar på Airbus' Wing of Tomorrow?
 
Back
Top