• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

MELDING TIL FOTOGRAFENE

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
Fikk høre at KKV skal ut og testfly i morgen kl. 12 som DY8800...

Jeg kommer nok til å parkere denne på fjernparkering innland, så for dere som vil ha bilder av den er det bare å posisjonere seg :up:

Forøvrig skal maskinen ut på line / rute i morgen ettermiddag...

:nor

Replying to Topic 'MELDING TIL FOTOGRAFENE'

Sånn er flylivet
Har enda ikke sett LN-KKR på vestlandet

Nå skal jeg ha fri noen dager, men lover å gi deg beskjed her inne LEORIM så fort jeg ser den maskinen er i retning SVG!

:love

Første bilde ???

Attachments

• LN-KKVsmall.jpg
    LN-KKVsmall.jpg
    57.5 KB · Views: 4

I dag er KKV mye i Stavanger og Bergen dere.

Photographers at the ready......:musikk

Vel, har fanget den nå :thumbup
Observerte plutselig en umalt Norwegian, og vips var den fanget :smokin

Kan noen forklare en rimelig fersk en her på forumet, hvorfor dette er en begivenhet?

Snuff

Originally posted by Snuff

Kan noen forklare en rimelig fersk en her på forumet, hvorfor dette er en begivenhet?

Snuff

det er en "begivenhed" fordi nogen på dette forum glorificerer alt hvad SAS konkurrenter laver, herunder at de får et nyt brugt fly!

:love

Snuff
Fra en "gamling" kan det vel sies slik:
For noen av oss er det stas hver gang det kommer et nytt/gammelt fly inn på norsk register, og i grunnen helt uavhengig av hvilket selskap som opererer det.
Da går det også litt sport i å være den som ser den først, eller den som fotograferer den først, eller den som forteller om det først osv.....

Ja, hadde jeg vært i nærheten av en flyplass der den kom, ville jeg ha prøvd selv :)

Originally posted by Fellowship

Snuff
Fra en "gamling" kan det vel sies slik:
For noen av oss er det stas hver gang det kommer et nytt/gammelt fly inn på norsk register, og i grunnen helt uavhengig av hvilket selskap som opererer det.
Da går det også litt sport i å være den som ser den først, eller den som fotograferer den først, eller den som forteller om det først osv.....

Ja, hadde jeg vært i nærheten av en flyplass der den kom, ville jeg ha prøvd selv :)

Helt enig. Første mann med kamera når ett nytt fly er i lufta, er viktigt :lol

Bra jobba, Leorim, og takk for at du la den ut. Takk også til ENGMRAMP som tar slike intiativ.

Det er sånn det skal være :)

Jeg fløy KKV idag.
Den har fortsatt Air Malta`s gamle seter ombord hvor de 10 første radene kan
gjøres om til business konfigurasjon ved å legge ned et bord innfelt i B og E setene.
Foreløpig er det 144 seter ombord, men det varer nok ikke lenge...

Originally posted by norshuttle

Er forresten bildet av Dy 8800? Eller er det første ordinære avgang?

Er nok avgangen fra Stavanger mot Oslo . Tok av kl12:10. Var noen timer forsinket

Back