I forbindelse med vår MP award i F neste mars til Sydney har vi planlagt en 4 dager dit, nå valgt Jetstar etter hjelp fra dere  . Tusen takk ...
. Tusen takk ...
Sydney er vi lokaltkjent men "null komma null" der. Tips... Det blir selvsagt Hilton begge steder, what else ..
På forhånd takk... Ole B...

. Tusen takk ...
. Tusen takk ...Sydney er vi lokaltkjent men "null komma null" der. Tips... Det blir selvsagt Hilton begge steder, what else ..

På forhånd takk... Ole B...

ld  men jeg syntes det var stas med Melbourne Aquarium, hvor vi bl.a. fikk se en kjempefisk som var kjent for å kunne skifte kjønn(!). Vanligvis liker jeg heller ikke dyrehager, men i Melbourne Zoo fikk vi gratis omvisning av en frivillig guide, og et av høydepunktene var selvfølgelig nebbdyret (platypus). Videre var det en overraskende "europeisk" by, og stemningen var veldig rolig og avslappet. Jeg tar gjerne turen tilbake en gang det passer seg sånn
ld  men jeg syntes det var stas med Melbourne Aquarium, hvor vi bl.a. fikk se en kjempefisk som var kjent for å kunne skifte kjønn(!). Vanligvis liker jeg heller ikke dyrehager, men i Melbourne Zoo fikk vi gratis omvisning av en frivillig guide, og et av høydepunktene var selvfølgelig nebbdyret (platypus). Videre var det en overraskende "europeisk" by, og stemningen var veldig rolig og avslappet. Jeg tar gjerne turen tilbake en gang det passer seg sånn