Megaspotteralert ARN, CPH, OSL 15 september 2010 - LH A380

tror ikke jeg gidder å dra opp å se.. å hvis jeg skulle gjøre det.. så kommer jeg iallefall til å la kameraet ligge hjemme.. ikke f'en om jg tar bilder av den skrothaugen der..

it's just noooo way.. glem det.. kommer bare ikke på tale.. ikke 10 ville hester og en sulten dinosaur kunne få meg til å ta bilder av den der.. ikke 5 kg dundramitt oppi häkken heller..

noen som tror meg på dette ?

tror ikke jeg gidder å dra opp å se.. å hvis jeg skulle gjøre det.. så kommer jeg iallefall til å la kameraet ligge hjemme.. ikke f'en om jg tar bilder av den skrothaugen der..

it's just noooo way.. glem det.. kommer bare ikke på tale.. ikke 10 ville hester og en sulten dinosaur kunne få meg til å ta bilder av den der.. ikke 5 kg dundramitt oppi häkken heller..

noen som tror meg på dette ?

*Yeah right, som om vi påtreffer deg på OSL så kan vi levere deg på Peppes og be de holde på deg ?

Men ser ikke hvilken måte LH sine A380-economy class er noe dårligere enn Air France sin? Da det kommer et nytt AVOD system i LH sine, istedet for de gamle de har og AF sin A380 er jo relativt trang

Ehh ... Mulig Air France sin A380 er trang - men Lufthansas er enda trangere ... Air France tilbyr pritch på 32.0" og width på 19.0", mens Lufthansa tilbyr 31.0" og 17.5". Samtidig er det mulig å sitte i 2. etasje i Economy Class hos Air France - dette er ikke mulig hos Lufthansa.

*Yeah right, som om vi påtreffer deg på OSL så kan vi levere deg på Peppes og be de holde på deg ?

hmm, skal du friste meg, sett meg heller på en skytebane med ett tonn med ammunisjon og ett lass med forsjellig snæks i håndvåpen, evt på fotovideo med ubegrensa gavekort på utstyr ;)

Jeg har iallefall funnet mine plasseringer på lufthavnen når denne kommer. Vær du sikker, jeg er der.

Lurer på hvor mange tusen bilder som blir tatt når denne kommer. Kamerainnstillingene skal sjekkes, dobbeltsjekkes og trippelsjekkes. Når den er innenfor rekkevidde drar vi pusten dypt og puster rolig og knipser som et annet he**..Ja, vi er spenna gærne.

Lurer på hvor mange tusen bilder som blir tatt når denne kommer. Kamerainnstillingene skal sjekkes, dobbeltsjekkes og trippelsjekkes. Når den er innenfor rekkevidde drar vi pusten dypt og puster rolig og knipser som et annet he**..Ja, vi er spenna gærne.
Du skal IKKE puste. Dette blir som Landsskytterstevnet hvor blinken er erstattet av A380;)

neinei..

dette blir som den pølsekassa som blåste ut midt mellom standplass og blinkene på lands skytterstevnet...

ett objekt vs en haug med Canon's (og nikons).

I'd call that a fireing squad..

Fik lige en mail fra BLL

10. september 2010

Onsdag den 15. september skriver Lufthansa (igen) historie i Billund Lufthavn. Det bliver nemlig dagen, hvor lufthavnen for første gang nogensinde får besøg af selskabets nye flagskib - Airbus 380.

Flyet er verdens største passagerfly, og det vil lave en ”low fly-by” i Billund. En ”low fly-by” betyder, at flyet vil flyve hen over startbanen i mindre end 50 meters højde. Desværre bliver der ved denne lejlighed ikke tid til, at flyet lander i Billund – det er nemlig på træningstur, på vej fra Oslo til Frankfurt.

http://www.bll.dk/Forside/Generel%20info/BillundNYT_soloartikler/bllnyt_Lufthansa_Airbus_380.aspx?nb={A478A5C1-4252-4D46-9247-DD8F32C0740C}

hørte noen rykter om at det er blitt ny sted for parkering, nemlig samme sted som sist 380 var her? noen som kan bekrefte/avkrefte ryktet??

Skulle mene at oslo airport skulle legge ut info om noe ble endret, de skriver fortsatt at 380 skal parkeres ved gate 53, der ligger info på hjemmesiden www.osl.no og den er det ikke blitt endret noe på jeg så på torsdagen og nu igjen i dag, og ikke noe nytt info der

Back