Megaspotteralert ARN, CPH, OSL 15 september 2010 - LH A380

Re: Megaspotteralert ARN, CPH, OSL 15/17 september 2010 - LH A380

Kan du få bekreftet routingen deres? Om det er CPH-ARN-OSL eller CPH-OSL-ARN? Flere kilder sier ulike ting nemlig.

Det er ikke klarlagt enda. Fikk akkurat naa tilbakemelding fra Lufthansa om at dette i utgangspunktet er training flights og at man ikke godtar andre enn crew ombord. :angry:

Vi faar se hva LH PR kommer tilbake med....

Re: Megaspotteralert ARN, CPH, OSL 15/17 september 2010 - LH A380

Ifølge dagens Finansavis skal LH A380 lande 15.september kl17:00

Så kom bekræftelsen fra LH:

If you are fascinated by aircrafts you have all the reasons to become excited now: On 15 September at 07:55 the biggest aircraft in the world, the Lufthansa A380, is planned to land at Copenhagen Kastrup Airport.

Oslo også....

If you are fascinated by aircrafts you have all the reasons to become excited now: On 15 September at 17:00 the biggest aircraft in the world, the Lufthansa A380, is planned to land at Oslo Gardemoen Airport. Further we have many worldwide destinations on autumn sale, e.g. Beijing, Johannesburg and Tokyo which are all served by the A380. And when you have booked your tickets, learn more about our convenient eFly Services and how you can save valuable time before your flight and enjoy a relaxing way to travel.

Fikk også e-post om dette fra Lufthansa. Men det skal ikke være noe arrangement/opplegg utover at flyet lander og tar av?

Fikk også e-post om dette fra Lufthansa. Men det skal ikke være noe arrangement/opplegg utover at flyet lander og tar av?

Såvidt jeg er orienteret, så vil LH indbyde nogle ganske få pressefolk og storkunder til at se flyet, men det vil ikke være muligt at flyve med.

Jeg har bestilt flybilletter med SAS t/r KRS, med utreise på formiddagen og retur på kvelden. Gleder meg!

Såvidt jeg er orienteret, så vil LH indbyde nogle ganske få pressefolk og storkunder til at se flyet, men det vil ikke være muligt at flyve med.

Så hva er da poenget med å markedsføre dette så voldsomt? Er lei av Lufthansas mas om A380 - let's face it, Lufthansa har markedets dårligste A380-tilbud i Economy Class.

Store barn, store leker. La oss nå være takknemlige for at noen fortsatt synes det er morro!

Så hva er da poenget med å markedsføre dette så voldsomt? Er lei av Lufthansas mas om A380 - let's face it, Lufthansa har markedets dårligste A380-tilbud i Economy Class.

Det gjelder vel å få mest mulig PR

Men ser ikke hvilken måte LH sine A380-economy class er noe dårligere enn Air France sin? Da det kommer et nytt AVOD system i LH sine, istedet for de gamle de har og AF sin A380 er jo relativt trang

Det gjelder vel å få mest mulig PR

Men ser ikke hvilken måte LH sine A380-economy class er noe dårligere enn Air France sin? Da det kommer et nytt AVOD system i LH sine, istedet for de gamle de har og AF sin A380 er jo relativt trang

Dere flyr vel biz, så er vel ikke noe problem for dere? :lol: Jeg overlevde fint AF sin A380...

Må si jeg gleder meg. Sees på OSL

Og ikke minst at de gidder å ta turen til OSL med denne, en STOR dag for oss spottere i hvertfall :spin

Takk Lufthansa. Det samme kan vi ikke si om SAS. Da de fikk A330 var de på signingsferd rundt hele Europa, men Norge fikk ikke se dem. Takk til SAS DK.

Tja - indtil videre har LH da ihvertfald fået massiv medieomtale i Danmark af denne event og skal man alligevel lave nogle træningsflyvninger, så kan man jo ligeså godt gøre det til nogle destinationer, hvor man kan få medieomtale.

<moderator>
Vennligst hold diskusjonen til tema, nemlig at LH kommer til Skandinavia og at dette er en spotter alert. De som ønsker å diskutere hva SAS gjorde eller ikke gjorde i sin tid får heller starte en ny tråd om det
</moderator>

Får håpe dette er mer on topic og ikke minst jeg får håpe at det blir så folksomt på de fire nordiske flyplassene som det er i denne videoen
http://www.youtube.com/watch?v=prTd0odbK04

Video viser hva som skjedde i dag på MAN - Emirates startet opp med daglig A380 mellom Dubai og Manchester (UAE17/UAE18).

Back