Megaspotteralert ARN, CPH, OSL 15 september 2010 - LH A380

PerJen

ScanFlyer Silver
Da blir det en supermegaspotteralert for Arlanda, Airbus A380 Lufthansa kommer Onsdag 15 September 2010, kl 1115

Re: Megaspotteralert ARN ONS 15 September 2010

Da blir det en supermegaspotteralert for Arlanda, Airbus A380 Lufthansa kommer Onsdag 15 September 2010, kl 1115
Du skal ikke se bort fra at den besøker OSL senere på dagen.

Re: Megaspotteralert ARN ONS 15 September 2010

Rygterne siger også at den kommer til CPH...så der er nok noget om sagen
Hilsen
Ole

Re: Megaspotteralert ARN ons 15 september 2010

Hade jag inte haft ett jobb att sköta skulle jag ha åkt ut och kollat på den. Hur som helst kul att den äntligen dyker upp på ARN.

Lufthansa tar turen ARN-OSL-CPH med så stort fly? Jeg kan ikke annet konkludere enn at nå skal de ta over hele SAS på en dag. ;)

Er det noen som vet om LH skla ha den på noen kortere ruter nå i det nærmeste der man kunne fått en relativt billig titt på nye F-konseptet deres?

-A :)

Jag visste inte ens att Arlanda hade någon gate som kunde ta emot en A380.

Hvis de ikke kommer med pax er det vel ikke behov for å parkere ved gate.

Det er vel en spesiell type passasjerer som er med på hele rundturen.

Det er ikke slik det virker Flying-news, en slik melding må du velge å stole eller ikke å stole på. Hvem som kommer med nyheten avgjør troverdigheten. Antall forskjellige kilder gjør også at troverdigheten øker.

Da er det bare å sette av datoen, tid for begivenheten på OSL er ikke avslørt enda - så da får vi se.

så det er bekreftet at den kommer innom Osl? Hva er grunnlaget for denne flitghen?

Skal sende mail til LH og be dem komme på Kjevik også vb-:p

Re: Megaspotteralert ARN, CPH, OSL 15/17 september 2010 - LH A380

Nå er jeg glad for at jeg har fleksitid... må jo bli på ettermiddagen en gang på Gardermoen.

Re: Megaspotteralert ARN, CPH, OSL 15/17 september 2010 - LH A380

Både 15 og 17 sept sitter jeg plantet på kontoret på GA Terminalen. Håper man får sett noe derfra.

Back