Med Norwegian og Widerøe til København via Trondheim

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Med Norwegian og Widerøe til København via Trondheim

På tirsdag reiser jeg med forhåpentligvis en B737-800 fra DY til TRD. Grytidlig dagen etter bærer det sydover med Widerøe og deres Q400. Avgang 06:05 fra TRD - når må man senest sjekke inn på Værnes? Jeg har bil men kommer fra sentrum...

Re: Med Norwegian og Widerøe til København via Trondheim

Tar dette "nattflyet" rett som det er, men reiser stort sett med håndbaggasje og sjekker inn på nett på forhånd. Er som regel på TRD 05.30 og det går greit.

05:30 bør gå greit - hvor lang tid bør jeg beregne med egen bil fra Trondheim sentrum?

På tirsdag reiser jeg med forhåpentligvis en B737-800 fra DY til TRD.
Går utifra at du reiser fra OSL, EB, og hvis du reiser med en av disse til TRD flyr du med 738: DY744, DY748, DY752, DY758.

He...., vi sier 25. min om morgenen på motorvein uten å bryte fartsgrensene - garantert!

Litt skeptisk, helt fra hotellgarasjen til parkeringshuset på Værnes? Enig i at 40 er litt i overkant.

Flybussen regner vel 35 minutter fra stasjonen til værnes, og da er det med en del stopp på veien, og bussfart utover. Selv regner jeg ca 30 min fra der jeg bor (St. Olavs.) Jeg har en 3-4 lyskryss som kan sinke meg ganske bra til jeg kommer meg på omkjøringsveien.

Widerøe serverer i det minste frokost - så da sparer du litt tid! Gleder meg til en liten rapport fra Norwegian 737-800 og Widerøe Q400. Får håpe du får den nye maskinen, LN-WDF.

Widerøe serverer i det minste frokost - så da sparer du litt tid! Gleder meg til en liten rapport fra Norwegian 737-800 og Widerøe Q400. Får håpe du får den nye maskinen, LN-WDF.

Trur ikke at LN-WDF er kommet til Norge enda da :)

Tusen takk for nyttige tips/innspill!

Blir vel både rapport fra DY, leiebilen fra Avis, det nye Comfort Trondheim Hotel og WF til København...

Back