Med fokus på OY-VKH

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Med fokus på OY-VKH

Den styggeste A330en som til nå har trafikert Osl sniker seg med på mange bilder. Her er den ved annkomst, taxi, ved gate og avgang.

TRAFIC @ OSL by stein380, on Flickr

OY-VKH LANDING @ OSL by stein380, on Flickr

UGLYEST A330 EVER by stein380, on Flickr

THOMAS COOK by stein380, on Flickr

INTERNATIONAL by stein380, on Flickr

OY-VKH A330-300 by stein380, on Flickr

IMG_0146-3.jpg

IMG_3198.jpg

Sliten A333 by stein380, on Flickr

TAXI FOR TAKE OFF @ 19R by stein380, on Flickr

OSL by stein380, on Flickr

OY-VKH A330-300 by stein380, on Flickr

Bare håpe den snart blit penere, men spesiell er den:D

Re: Med fokus på OY-VKH

Skikkelig linselus, den der .... Slikt som kalles 'den avskyeliges tiltrekningskraft'? :lol:

Hehe de har nok ikke noe annet valg en å male om sporenstreks etter slik omtale.
Flotte bilder.

Kan også kalles den ''stygge andungen''.
Men vis dere nede på OSL er så lei av den :DSå kan dere jo sende den til TRD, her ville vi blitt takknemmelig for den, eller den hadde jo blitt en oppvarmer før sommerens 6 jumbobesøk av Pullmantur Air, som blir de største besøkene på flere år :) Nokk om TRD og 747!

Last edited:

Så kan dere jo sende den til TRD, her ville vi blit taknemmelig for den eller det hadde jo blitt en oppvarmer før sommerens 6 jumbobesøk av Pullmantur Air :D Nokk om TRD og 747!

Skal vi sende over Pullmantur med en gang? :zzz

EC-KXN

Så ut som den stygge andungen stikker seg frem overalt.
Noen som vet når den går i painten? På tide snart kanskje.....

Ps.
Fine bilder sånn sett :D

Det siste bildet av A330 var ikke særlig fint, men de andre hadde en slags komisk stemning over seg.

Nesten bra at den ikke er malt om,for den er jo det store samtaleemnet hver
gang den kommer,men på en annen side så hadde den kanskje blitt det likevel,
for da hadde vi antakeligvis snakket om hvor fin den har blitt,hehe.
Flotte bilder,Stein.

Vidar

Jeg vet at dette er en gammel tråd, men har dette flyet vært både hos Garuda og MyTravel?

Jeg vet at dette er en gammel tråd, men har dette flyet vært både hos Garuda og MyTravel?

MyTravel Airways byttet navn til Thomas Cook Airlines Scandinavia i 2008. Samme selskap, samme fly, nytt navn.

I tillegg har VKH vært utleid til Garuda for en kort periode (et par måneder.)

For øvrig så tror jeg at den eeeeendelig skal lakkeres nå i april, hvis jeg ikke husker helt feil.

Stygg som juling ja :-) kom akkurat taxende forbi meg her. Var redd den skulle sperre utsikten for aeroflot's ssj-100 med skyteam livery.

MyTravel Airways byttet navn til Thomas Cook Airlines Scandinavia i 2008. Samme selskap, samme fly, nytt navn.

I tillegg har VKH vært utleid til Garuda for en kort periode (et par måneder.)

For øvrig så tror jeg at den eeeeendelig skal lakkeres nå i april, hvis jeg ikke husker helt feil.

Takk for info, men jeg viste at MyTravel hadde bytta navn til Thomas Cook Airlines Scandinavia;)

Flott bilde, Stein og ja visst har den blitt fin :) :)
Ble den malt om i vår? Jeg har da bilder fra mai i alle fall?
Den var jo mer morsom før da............. :)

:) Inger

Hadde ikke sagt neitakk til flere STOORE fly på ENZV ;)
Men fra spøk til revolver.. OY-VKH er visst en real linselus som andre allerede har sagt.

I den cockpiten har jeg sitti å skravla med 2 hyggelige piloter fra Sverige og Danmark! Gav meg en skikkelig god briefing rundt om i pit'en! Satt der ca en times tid! Fløy fra Krabi til Osl! :D

Flott Serie Stein!!! ;-)

Back