Med BA til India

Takker (og bukker) Someone - nok en god og interessant rapport! :up:

...(uhørt at de ikke slapp inn styreformannen i Flyprat.....vet de ikke hvem jeg er)...

Hehe...:colgate: Nei, det er alt for dårlig spør du oss her inne iallefall...;)

Last edited:
Takk for en flott rapport Someone :)
Tiger øl fra Oslo synes jeg er litt eksostisk, kult rett og slett.

Takker for rapport, har ventet på rapport fra nettop ny wt+. Ser ut som at min mistanke om manglende leg-rest stemmer? Ser bare footrest. Kan du bekrefte dette?

Ja, kun footrest. Men i motsetningen til footrest på economy til diverse selskaper, så kan denne brukes av folk over 170.

Meget bra! Takk for titten!

Når det gjelder BA longhaul har jeg selv bare LHR - JFK og JFK - LHR i boken. Hadde vært gøy å prøve igjen..

Takk for tilbakemeldingene. :)

Ser ut som sjansen er stor for at dette ikke var siste turen dit i år.....

Takk for titten! Må si de nye WTP setene ser mye bedre ut, det er vel ikke fixed shell ala Air France?

Takk for titten! Må si de nye WTP setene ser mye bedre ut, det er vel ikke fixed shell ala Air France?

Nei, ikke fixed shell

Ser forresen at BA nå (iblant?) fly BA764, eller hva formiddagsflighten fra LHR er. Hadde den gått da jeg reiste hadde jeg sluppet å vente like lenge på LHR på returen

Last edited:
Ombord i G-VIIH, levert i 1997, så det helt likt ut som i flyet ned. Så også dette hadde fått oppdatert kabinen.
...
Endel venting på OSL på bagasjen og som forventet fungerte ikke pritaggen på kofferten
Testet selv G-ZZZA forleden (som vel nesten må være ur-777en til BA, 1996-modell), var også fjonget opp innvendig, ny AVOD og utstyr i CW, skal se om jeg får på plass noen bilder.

Det med koffert er irriterende, har flere ganegr opplevd at pri-tagbags kommer etter at "last bag" kommer på skjermen, en gang hadde også båndet stoppet i mellomtiden. Da sender man klage, hver gang...

Testet selv G-ZZZA forleden (som vel nesten må være ur-777en til BA, 1996-modell), var også fjonget opp innvendig, ny AVOD og utstyr i CW, skal se om jeg får på plass noen bilder.

Litt avhengig av hvordan man regner. Det var den sjette maskinen ut fra produksjonslinjen og således eldst i BA flåten, men den fjerde av totalt fem non-ER maskiner levert siden den gikk som test-maskin om trengte noe modifisering før levering.

BA har fortsatt tre av disse maskinene igjen, som brukes til Midt-østen og Østkysten av USA, da rekkevidden ikke er all verden. To av maskinene forsvant ut etter 9-11 og etter et par ymse stopp ble de begge hugget opp for noen år siden

Det med koffert er irriterende, har flere ganegr opplevd at pri-tagbags kommer etter at "last bag" kommer på skjermen, en gang hadde også båndet stoppet i mellomtiden. Da sender man klage, hver gang...

Fikk spørreskjema på nett noen dager etterpå, så tok opp det her

Back