MD11 ScanFlyer Dusty 29 Mar 2006 #1 Dæven døtte, dette bildet av den elegante damen er bare rått:cheers: KLM MD11 Takeoff
T Thomas ScanFlyer Rusty 29 Mar 2006 #2 Replying to Topic 'MD11' Skal man poste alle de "rå bildene" fra AMS og bane 24 så kan man lime inn linker til krampa tar deg! :biggrin Men joda, nydelig bilde..
Replying to Topic 'MD11' Skal man poste alle de "rå bildene" fra AMS og bane 24 så kan man lime inn linker til krampa tar deg! :biggrin Men joda, nydelig bilde..
I imm ScanFlyer Crusty 29 Mar 2006 #3 Replying to Topic 'MD11' Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel: Hvorfor blir det "tåke" i innsuget til motorene?
Replying to Topic 'MD11' Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel: Hvorfor blir det "tåke" i innsuget til motorene?
EB ScanFlyer Inventory Medlem 29 Mar 2006 #4 Replying to Topic 'MD11' Rått... Bare finn frem flere slike...:up:
L l188 ScanFlyer Blue 29 Mar 2006 #5 Replying to Topic 'MD11' Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel: Hvorfor blir det "tåke" i innsuget til motorene? Click to expand... Luften aksellererer på vei inn i motoren, trykket faller, temp faller, luften kondenserer. (Venturi effekten)
Replying to Topic 'MD11' Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør allikevel: Hvorfor blir det "tåke" i innsuget til motorene? Click to expand... Luften aksellererer på vei inn i motoren, trykket faller, temp faller, luften kondenserer. (Venturi effekten)