Blir det gratis mat/drikke på ruten til New York/Bangkok?
gura75
Da blir det 4 pils og en piza!
Det blir gratis mat hvis du kjøper Premium billett til ca 12k. Men det står ingenting noe sted jeg har sett enda hva Premium klassen inneholder av stoler, servering og eventuelt andre fordeler. Prisen er ca det samme som Eco Extra hos SAS. Kommer det til å bli bedre eller dårligere stoler der mon tro?
BF:cool2
Forhåndsbestilling er et genialt konsept som jeg savner på de fleste flyselskap.. Dette er jo perfekt for alle BOB fansene her også.
Jeg syns 249 var litt vel drøyt for litt flymat. For den prisen kan jeg spise en svær pizza før jeg drar og overleve fint til JFK. Litt kjipere til bangkok, må muligens pakke med litt kjeks.
Kan jo også kjøpe plusspakke, da er to måltid og drikke til de inkludert![]()
Det syns jeg er veldig kurant, bare de opprettholder at du kan handle litt fra den standard "paninimenyen" også (og det vil de nok, for det tjener de penger på).
Det er faktisk det jeg savner mest hos feks AFKL; å kunne betale for noe der og da på sparket, istedet for det de deler ut som inkludert.
Returen fra USA foregår om natten. Da er det vel egentlig frokost man ønsker og ikke en middag?
Åh nei! Jeg som ikke liker god mat!Nice&Tasty Meny er for deg som er glad i god mat
Er jo ingenting i veien med nattmat?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.