• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mat og drikke på Ryanair

elgen

Newcomer
Mat og drikke på Ryanair

Jeg ser det er mye hetsing av Ryanair for tiden, men jeg må bare si at te og kaffe ombord er bedre enn hos noen andre flyselskaper.

Re: Mat og drikke på Ryanair

Jeg ser det er mye hetsing av Ryanair for tiden, men jeg må bare si at te og kaffe ombord er bedre enn hos noen andre flyselskaper.

Alt etter smak og behag. Har flydd 2 ganger med Ryanair. Husker at jeg april ifjor fløy BCN-RYG. Der hadde de nesten ikke noen matvarer igjen for 3 timers flytur. Det eneste de hadde ombord igjen var noe suppe og noe sjokolade (utenom alkohol og andre drikkevarer). Regn med at det var veldig mange sultne passasjerer ombord i det stappfulle flyet. Jeg endte bare opp med å bestille den elendige suppen de hadde ombord.

Mista matlysten når jeg fikk kasta matkatalogen med DE bildene av matrettene etter meg ombord den gangen jeg fløy FR.

Synes Ryanair har et helt OK tilbud på catering ombord. På linje med SK og DY. Faktisk litt bedre hva varmretter angår.

På ryanair har de faktisk hamburger og pølse... Det har ikke DY eller SK :D

På ryanair har de faktisk hamburger og pølse... Det har ikke DY eller SK :D

Noen kamerater av meg prøvde seg på de på vår tur til TLL i fjor. Selv de største junkfood-junkiene av de brukte ord som "jævlig", "dritt", "søppel" og "møkk". Jeg holdt meg til Heineken da den smakte likt som på bakken

Ryanairs udbud af mad og drikkevarer er helt fint. Fløj for 22 gang med Ryanair igår og jeg synes skam det lever op til andre flyselskaber, men jeg vil dog også sige at jeg savner lidt sunde valgmuligheder: Yoghurt eller noget salat af en art.. Det meste er hvidt brød i form af sandwiches, burgers og whatever. Men udbuddet er stort af disse ting!

Noen kamerater av meg prøvde seg på de på vår tur til TLL i fjor. Selv de største junkfood-junkiene av de brukte ord som "jævlig", "dritt", "søppel" og "møkk". Jeg holdt meg til Heineken da den smakte likt som på bakken

Hva annet kan man forvente av en frossen burger som blir tint opp i mikron ;)

Vodka og sprite'n er billigere på Ryanair enn DY og dessuten så selger de noen kjempe gode chips. Spiste en sandwich der engang som var helt okey. Det kan jeg dog ikke si om den jeg spiste på SK sist.

Prøvde meg engang på en indisk varmrett, men den var altfor spicy for meg. Ellers bredtere utvalg og greiere priser enn SAS og Norwegian.

Skal ikke komme her og snakke stygt om FR, men det lover ikke bra når dem bruker røykvarslere til å si fra når maten er klar...

Smaken er som baken - men de jeg kjenner som bruker Ryanair en del mener at det faktisk ikke er saa fryktelig ille mat om bord - og bedre BOB enn vaare norske og skandinaviske venner.

Jeg vil faktisk strekke meg til aa bruke noen av de strenge uttrykkene over paa det jeg har fatt/kjoept paa SAS - og legge til at det ogssa har smakt huggorm.

Smaken er som baken - men de jeg kjenner som bruker Ryanair en del mener at det faktisk ikke er saa fryktelig ille mat om bord - og bedre BOB enn vaare norske og skandinaviske venner.

Jeg vil faktisk strekke meg til aa bruke noen av de strenge uttrykkene over paa det jeg har fatt/kjoept paa SAS - og legge til at det ogssa har smakt huggorm.

Selv kjøper vi med oss mat fra kjente leverandører uanstt om det er SAS, Norwegian eller Ryanair - men har også hørt noe av det samme om SAS BOB - ut av Roma - som var helt uspiselig - MEN det er en forskjell - min far som fikk den uspiselige Ciabattaen hos SAS fikk pengene tilbake med et smil, vår venn som fikk uspiselig Sandwich hos Ryanair ba også om pengene tilbake - han ble arrestert på Rygge ;)

Skal ikke komme her og snakke stygt om FR, men det lover ikke bra når dem bruker røykvarslere til å si fra når maten er klar...
Har aldri hørt røykvarslere, kjent røyk eller spist svidd mat ombord hos dem. Den eneste røyken der er de "elektroniske"? sigarettene de selger ombord.

Back