Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Det finnes mange gode lunsj steder i området, til og med på Oslo S.
Evt rusle litt rundt i Grønlandsreiret eller Smalgangen, som er like i nærheten

Hei og takk for tips, er det i nærheten av / bortimot Tøyenbekken, litt nord (kanskje nordvest av Schweigaardsgate)? Tar jeg helt feil?

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Ikke så ofte jeg er i det området, men jeg ville vurdert å ruslet litt. Kanskje en tur til Delicatessen, eller Lompa om du er gira på et par gode øl til maten. Begge tar rundt 10 min å gå fra Plaza.

Heisann,

Lompa med et par øl høres bra ut, takk.

Dra opp til Mathallen nederst på Grunerløkka, bare å krysse elva langt nede. Fint sted for både lunsj og øl!

Noen som har noe praktisk informasjon? har ikke fått noe som helst enda, kjøpte billett litt sånn i siste liten så kunne vært fint om noen hadde oppdatert meg.

Noen som har noe praktisk informasjon? har ikke fått noe som helst enda, kjøpte billett litt sånn i siste liten så kunne vært fint om noen hadde oppdatert meg.

Du har PM (fyllepåmedpm)

Ja det var det ja. SAS og intern kommunikasjon er ikke helt enkelt. La meg si det saann: Dersom SAS var en haer som skulle invadere ett land, hadde det endt opp som en daarlig Monty Python episode (eller kanskje en bra en);)

Ja, markedsavdelingen og PR har sett UTC tidene og latt disse blitt Local times.

Saa faar vi se hva de finner ut ;) Fest blirre uansett og om jeg maa booke om bussene halvannen time, gaar det ganske saa bra, ja.

Så har "någon" fixat till det...

Vil det i løpet av arrangementet være vesentlig med gangavstand? Spør, siden jeg har vært så heldig å havne på krykker.

Vil det i løpet av arrangementet være vesentlig med gangavstand? Spør, siden jeg har vært så heldig å havne på krykker.

Det längsta TROR jag blir att gå på OSL.

Sitter i lobby baren og drikker kaffe er det noen andre som er på plaza og vil sosialisere litt så ta kontakt.

Sitter i lobby baren og drikker kaffe er det noen andre som er på plaza og vil sosialisere litt så ta kontakt.

Kaffe......???
3uja3ura.jpg

Skål..... :-)

Har dessverre ikke anledning til å møte på Plaza i kveld. Er det bare å møte opp til innsjekk i morgen tidlig, eller må man møte opp tidligere for registrering? :-)

Det gikk som jeg har antatt. Jeg får ikke være med å dette fantastiske arrangementet. Skulle noen ønske å ta min billett kan de jo ta kontakt, (ikke hotell bestilt) ellers får noen i economy et ledig midtsete imorgen med flaks...;)

Ønsker alle god tur!!

Har dessverre ikke anledning til å møte på Plaza i kveld. Er det bare å møte opp til innsjekk i morgen tidlig, eller må man møte opp tidligere for registrering? :-)

Tommy skrev tidligere i tråden at det ikke er noe problem å møte opp til innsjekk i morgen selv om man ikke har vært på Plaza i dag :)

Tommy skrev tidligere i tråden at det ikke er noe problem å møte opp til innsjekk i morgen selv om man ikke har vært på Plaza i dag :)

Flott, takker for infoen! Så nok ikke godt nok etter, da jeg gikk gjennom tråden ;-)

Da er man kommet ombord på et Flirt-tog på vei til Oslo S. Framme om ikke lenge... :p

Det gikk som jeg har antatt. Jeg får ikke være med å dette fantastiske arrangementet. Skulle noen ønske å ta min billett kan de jo ta kontakt, (ikke hotell bestilt) ellers får noen i economy et ledig midtsete imorgen med flaks...;)

Ønsker alle god tur!!

Leit å høre. Hadde frua fått vite litt tidligere hadde hun helt sikkert tatt kontakt!

Kjører da flytog etter en "oppgradering" til wrap class på en forsinket SK4113. ETA Plaza 1722. Rekker vel å sjekke inn før registreringen da :)

Last edited:
Back