Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Meget hyggelig! Nå vil Radisson ligge først i køen når jeg bestiller hotell.

Jeg er vist litt svak gitt. Nå bestile jeg hotell i Seattle og måtte jo selvfølgelig gå for CC, nå som jeg er i Concierge. Mon tro om jeg blir oppgradert, blir litt skuffet hvis ikke!

Markedsfolk, se og lær? :p

Kommer det noe endelig program, eller?

Ser for øvrig virkelig fram til fredag! :)

Wow, Concierge i boks:) Gleder meg også til fredag...

Min cc konto ble nå oppgradert ti concierge.
Hmm, det er ikke jeg.

Mailen som jeg fikk stod det det, men når jeg logger på står det fremdeles Red :8:
Får følge med frem til avreise...

Mail med info kom inn i innboksen nå på morgenen.

Er bare en ting jeg stusser over. Det står at vi transporteres til Radisson Blu Royal i København. Men vi skal jo overnatte på Scandinavia? Er det slik å forstå at arrangementet til Club Carlson skal være på Royal?

Mail med info kom inn i innboksen nå på morgenen.

Er bare en ting jeg stusser over. Det står at vi transporteres til Radisson Blu Royal i København. Men vi skal jo overnatte på Scandinavia? Er det slik å forstå at arrangementet til Club Carlson skal være på Royal?

Det er selvfoelgelig jeg som har postet feil. Alt skjer paa Scandinavia

Flytidene i programmet og det SAS (og Avinor/Swedavia) skilter med på flighten er litt off. Hva er korrekt?

SAS sier 1030-1130 + 1435-1805.

Kjapt spm, er det vanlige SAS-bagasjeregler som gjelder for denne flighten?

Dersom det er mulig å sjekke inn bagasje, blir denne sjekka inn på OSL og medfølger helt til CPH?

Hei folkens!

Jeg flyr nordover forbi Bodø (mellomlanding der ca kl 12.10) på vei mot Tromsø på fredag!

Noen sjans for å få sett dere på tur da eller er tidspunktet for fly-overen der først senere på dagen?

Kim

Kim

Flytidene i programmet og det SAS (og Avinor/Swedavia) skilter med på flighten er litt off. Hva er korrekt?

Om jeg hadde vært organizer, og det har jeg vært på litt for mange sånne events. Så hadde jeg nok lagt inn litt slack i programmet i forhold til reel tid. Så tipper det enten er det, eller at det planlegges noe ekstra hyss.

Kjapt spm, er det vanlige SAS-bagasjeregler som gjelder for denne flighten?

Dersom det er mulig å sjekke inn bagasje, blir denne sjekka inn på OSL og medfølger helt til CPH?
Lurer på det samme. Hadde vært nyttig å fått avklart det før man setter snuten mot Oslo i morgen.

Det holder også å ta med bekreftelsen med QR kode fra Ticketbud som kom på mail umiddelbart etter betaling?

Lurer på det samme. Hadde vært nyttig å fått avklart det før man setter snuten mot Oslo i morgen.

Hva gjør du hvis ikke? ;) har med bagasje selv, skal til Singapore fra Køben.

Du kan sjekke inn saa mange amerikakofferter du vil. :P

Bagasjen blir ombord i Stockholm under stoppet der og blir dumpet til deg i CPH

SAS sier 1030-1130 + 1435-1805.

Ja det var det ja. SAS og intern kommunikasjon er ikke helt enkelt. La meg si det saann: Dersom SAS var en haer som skulle invadere ett land, hadde det endt opp som en daarlig Monty Python episode (eller kanskje en bra en);)

Ja, markedsavdelingen og PR har sett UTC tidene og latt disse blitt Local times.

Saa faar vi se hva de finner ut ;) Fest blirre uansett og om jeg maa booke om bussene halvannen time, gaar det ganske saa bra, ja.

Jeg stusset litt på min egen SAS billett til Oslo i morgen, avgang kl.14:20? Det var liksom noe som ikke stemte med den der. Sjekket avinor.no og fikk bekreftet at nærmeste avgang var kl.15:40, og mens jeg ringte vårt reisebyrå for en dobbel sjekk så gikk det plutselig opp for meg at jeg hadde booket feil vei, Faen meg booket OSL-HAU i stedet for motsatt, HAU-OSL.

Dette har jeg aldri gjort noen gang før, tabbe tabbe. Fikk aldri tak i SAS kundeservice, så da måtte man booke en DY flight istedet (eneste ledig til fornuftig pris på fornuftig tid) til OSL i stedet med ankomst OSL ca. kl.10:50.

Ok, tapte + - 400 kroner på den der SAS flighten, men da har man i hvert fall plenty med tid i Oslo før Mega Do’en starter.

Siden man da har mange timer i hovedstaden; noen som kan anbefale et godt lunch sted i nærheten av Plaza?

(PS! Min feilbooking til Oslo ble gjort i.f.m. booking av 16 flighter (fra et hotellrom i London, ikke helt edru); da måtte det vel en bli feil booking, denne gangen, glad jeg så det før det var for sent DS!).

Det finnes mange gode lunsj steder i området, til og med på Oslo S.
Evt rusle litt rundt i Grønlandsreiret eller Smalgangen, som er like i nærheten

Skulle gjerne vært med på dette. Men måtte av forskjellige årsaker droppe dette. Men neste gang!

Hvorfor fant vi ikke på å gjøre dette når SAS tok Fokker 50 ut av tjeneste?

Siden man da har mange timer i hovedstaden; noen som kan anbefale et godt lunch sted i nærheten av Plaza?

Ikke så ofte jeg er i det området, men jeg ville vurdert å ruslet litt. Kanskje en tur til Delicatessen, eller Lompa om du er gira på et par gode øl til maten. Begge tar rundt 10 min å gå fra Plaza.

Back