Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Prøver igjen: Er det dobbeltrom? Altså, kan jeg booke et rom for meg og en annen deltaker til samme prisen?
Skulle tro det, jeg får opp samme pris selv om jeg velger 2 personer på rommet.

Du kan velge 'rom med to senger' i bestillingsprosessen.

Fra Milepoint:

Folks, I just received a message from the big Cheesette of CC in Europe:

Apparently some MegaDo attendees have reached out to our customer service in the US to enquire about on how to get their Concierge card
This was announced last week, the next person to call customer service about this will get their Concierge status when hell freezes over. ;)

Thank you for understanding. Sincerely, Tommy Grumpy Seven

Kan vi risikere at det ikke er rom tilgjengelig til "MegaDo"-prisen ? Avventer med å booke København til lør-søn kommer med rett pris. I tillegg spretter prisen opp med 200 DKK når du legger inn to personer på rommet....? Det kan ikke stemme.....

I tillegg spretter prisen opp med 200 DKK når du legger inn to personer på rommet....? Det kan ikke stemme.....

Det er vel 100,- i gebyr for frokosten, og 100,- til e gebyr for belastningen på kundesenteret i USA ;)

I tillegg spretter prisen opp med 200 DKK når du legger inn to personer på rommet....? Det kan ikke stemme.....
Er vel ikke helt unormalt nei. Vi overlever da det? :)

Da var 2 netter på Scandinavia booket til MegaDO prisen.

Da er 25 ekstra rom opplastet for loerdag, saa naa kan man bestille hele helgen.

Tipper de skal ha 200 bob mer for frokosten

Da var det også her booket to netter på Scandinavia ;)

Er vel ikke helt unormalt nei. Vi overlever da det? :)
Selvfølgelig, men det gjør at den "spesialforhandlede prisen" blir nærmere 400 DKK dyrere enn prisen man får uten rabattkode på radissonblu.com. ;)

Selvfølgelig, men det gjør at den "spesialforhandlede prisen" blir nærmere 400 DKK dyrere enn prisen man får uten rabattkode på radissonblu.com. ;)

Pinadø. Scandinavia er faktisk billigere uten promo-kode :drunk:

Plaza og Scandinavia booka :colgate: Reiser dog heim lørdag kveld.

Se litt på denne teksten.... ;

Rate Information and Room Summary

Subtotal: 2,390.00 DKK Plus applicable Fees and Taxes *
Rate Type: MegaDo 2013 -Standard Guest Room
Fri Sep 20 2013 - Sun Sep 22 2013 (2 Nights)
2 Twin Beds
Non Smoking
Standard Guest Room
Fri Sep 20 2013 1,195.00 Danish Krone (DKK) Tax included for 1 night
Sat Sep 21 2013 1,195.00 Danish Krone (DKK) Tax included for 1 night
* Estimated Fees: 0.00 DKK
* Estimated Taxes: 0.00 DKK
* Estimated Total Price: 2,390.00 DKK

The following is a brief description of the rate features for your convenience:
Accomodation & Breakfast

*The subtotal above is an estimate only and does not represent the full amount for your stay. Additional charges, taxes, and fees may apply. The actual total will be provided to you at check-out upon request.

*Any change in the reservation including number of guests, length of stay or dates may result in a change to the total.

Synes ikke teksten i nest siste avsnitt er særlig tillitsvekkende..... "an estimate only...."
Er dette helt vanlig i hotellverden ? Hva slags "taxes,charges and fees" som kan komme i tillegg mon tro. Trodde firmaer var pålagt å presentere totalpris på bestillinger..... Kan ikke huske jeg har sett andre som har en slik tekst i en bestilling for hotellrom, og ingen andre saker og ting heller for den saks skyld......

Se litt på denne teksten.... ;

Synes ikke teksten i nest siste avsnitt er særlig tillitsvekkende..... "an estimate only...."
Er dette helt vanlig i hotellverden ? Hva slags "taxes,charges and fees" som kan komme i tillegg mon tro. Trodde firmaer var pålagt å presentere totalpris på bestillinger..... Kan ikke huske jeg har sett andre som har en slik tekst i en bestilling for hotellrom, og ingen andre saker og ting heller for den saks skyld......

Siden du ikke betaler før avreise vil de vel ta forbehold om endring i offentlige avgifter og pålegg tenker jeg. Better safe than sorry.

jaujaujau. Setene tildeles naa ombord AA555 paa vei til LA etter 4 Glenlivet. ;)

Vi faar se hvem som taper stolleken, dog er dette den enkleste charteren vi noen gang har hatt siden det er minimalt med midtseter.

Jeg poster setetildelingen her paa Flyprat med etternavn og forbokstav i loepet av helgen

Skaal!

Back