Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Dessverre, ja, ble endret mindre enn to dager etter at jeg bestilte, typisk ...

Til gjengjeld er det satt opp en MD-81 til London om ettermiddagen den 21., hvis noen har noe der å gjøre, eller er hypp på en liten omvei på vei hjem :)

For å være sikker på om deti kke er noe som har gått meg hus forbi, er det noe nytt om overnattingene?

For å være sikker på om deti kke er noe som har gått meg hus forbi, er det noe nytt om overnattingene?

Jeg har moete med Club Carlson i Brussel i morgen. Kommer tilbake med mer info da. Jeg vil sende ut en bookinglink paa epost til alle som er med paa charteren

Jeg har moete med Club Carlson i Brussel i morgen. Kommer tilbake med mer info da. Jeg vil sende ut en bookinglink paa epost til alle som er med paa charteren

Blir spenne å se hva du klarer å komme opp med her.

Blir det samma opplegg som med bookingen av selve DOen, dvs. at en kan booke flere personer i hvert rom?

Ser på Milepoint at det er en del som kommer til Oslo onsdag eller torsdag. Jeg må antagelig jobbe på torsdagen, men for de som har fri kunne kanskje SAS-museet vært en idé på ettermiddagen?

De har normalt ikke åpent på torsdager, men kan ha åpent for grupper mv., og denne MegaDOen bør jo være midt i blinken for et museum siden vi skal pensjonere MDen.

Det ser dessverre ut til at verken jeg eller min kompis får anledning til å delta på flighten, og jeg har derfor 2 seter til salgs om det er noen som fortsatt mangler plass. Kan selges separat eller samlet. Kontakt meg ved interesse.

Må desverre selge min, så trenger noen et sete så gi beskjed.

Heisann, det ser ut som om jeg har behov for en ekstra billett, er det noen som har en til overs i økonomi?

Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Refererer igjen til post#211 og linken der...... :-)

Hvordan blir det med booking linkene for hotell? Fikk mail 9/7 at det skulle være klart påfølgende uke

Kontakten vår i København har vært ute i 3 uker, har endelig fått tak i en annen person som kunne lage linken. Håper å få den i dag eller morgen. Plaza er klar

Takk for mail Tommy, imidlertid skjønte jeg den ikke helt...

1) Om vi har sendt inn CC-nummer til deg før. Skal vi da sende på nytt til Melinda? Inkl bilde av kortet

2) Jeg er CC silver. Blir jeg da Gold eller kullfarget etter deltakelse og stays på hotellene?

3) Mener du at man blir oppgradert nivå på alle de andre kjedene der i tillegg???? Det er da ikke mulig?

Hilsen en som sikkert leser i kryssss

Satt å funderte litt på det samma når jeg leste mailen her.. Har CC Gold og IHG Rewards Club Platinum.

Last edited:

De som ALLEREDE innehar en el.flere av følgende status :
-- Marriott Platinum
-- SPG Platinum
-- Hyatt Diamond
-- Nordic Choice Club Platinum or Choice Privileges Diamond
-- IHG Royal Ambassador
-- HHonors Diamond
blir oppgradert til Concierge-nivå istedet for Gold.

De av dere som allerede har en av overnevnte status må følge oppskriften i mailen til Tommy.Uavhengig av om dere har sendt inn CC-nivå tidligere. Fra mailen :

"What do you need to do? Send Melinda (copied on this email) an email containing all your hotel status levels and a copy of ONE current card from the list above. If you want to black out the membership #, feel free, but your name and expiration date needs to be on there. "

Back