Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Du trenger bare litt kaffe?

Får man ta med medbragt :) blir jo som den flighten jeg hadde med Ryanair i fjor det da hvor det satt personer på de fleste rader med pet flasker med Jegermaister etc., som de pimpet fra :) Jeg ser frem til champers jeg, selv på ECO, er vel håp om det?

Mvh
Fjordheim

Beklager dersom dette er spurt om før, men når får man vite seteplassering på flightene?

Mvh
Fjordheim

Gleder meg til denne turen, har tro på at det blir gøy å være med på. Kommer nok og til å bli noe vemodig, har mange minner fra MD80.

I min barndom pleide vi å feriere mye (som i så og si nesten hver skoleferie) i Spania. Mine besteforeldre kjøpte en leilighet i en liten forstad til Alicante i 1980. Fra begynnelsen av 90-tallet ('93 tror jeg) begynte vi å dra dit på ferie ganske ofte. Den leiligheten var "hytta" for oss. På den tiden var det stort sett bare SAS og Braathens SAFE som var aktuelle å fly med. På den tiden var SAS jevnt over billigere, i tillegg til at barn fløy for halv pris der. Så da ble det å fly FBU - CPH - ALC nesten hver gang vi skulle på ferie. Det betød stort sett alltid at det var en MD80 maskin fra CPH til ALC, noen ganger MD90 mellom CPH og FBU (og senere OSL) Av denne grunn vekker det alltid gode ferieminner å se en MD80. :)

Folkens

Da var det fullt hus i Economy. Det er ett business sete igjen

Tally ho!

Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Trodde ikke det skulle ta så lang tid å selge ut denne flighten med den interessen som var fra starten av

Trodde ikke det skulle ta så lang tid å selge ut denne flighten med den interessen som var fra starten av

He he, vel, det tok 5 dager paa offentlig salg. En ting aa putte seg paa en interesseliste, en annen ting er aa faktisk hive seg med og kjoepe billett ;)

Fra forumet her er ca. 72 billettert, resten kommer fra milepoint. Det hadde blitt meget toeft aa selge flighten ut uten internasjonal hjelp, noe som egentlig var forventet.

Merk ogsaa at SMD5 startet presale akkurat naar dette DOet ble lansert for offentlig salg, eventene er kun en maaned fra hverandre, det spiller ogsaa inn.

Anyways, flott at interessen var tilstede og takk til alle som blir med!

Cheers

-Tommy

He he, vel, det tok 5 dager paa offentlig salg. En ting aa putte seg paa en interesseliste, en annen ting er aa faktisk hive seg med og kjoepe billett ;)

Fra forumet her er ca. 72 billettert, resten kommer fra milepoint. Det hadde blitt meget toeft aa selge flighten ut uten internasjonal hjelp, noe som egentlig var forventet.

Merk ogsaa at SMD5 startet presale akkurat naar dette DOet ble lansert for offentlig salg, eventene er kun en maaned fra hverandre, det spiller ogsaa inn.

Anyways, flott at interessen var tilstede og takk til alle som blir med!

Cheers

-Tommy

Lar det seg gjøre å vise hvilke deltagere fra Forumet som utgjør de ca 72 billetterte?

Mod note:
Egen tråd http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=117842

Last edited by a moderator:

Finnes det noen mulighet til å skaffe seg billett? Eventuelt, får du ikke reist? Send meg en PM!

Noen planer om fly & (ute)pils før eller etter sommerferien? Hadde vært hyggelig å treffe noen av de som skal på tur. Har dessverre ikke klaffet for meg ved tidligere datoer.

Last edited:

For de som ikke har bestillt billett hjem enda fra CPH, så kan jeg jo minne på at SAS har salg på billetter innen Norden....

Tar og fly hjem kl 14:10 på lördag. Dog med destinasjon GOT og enda en MD80. Vill _ikke_ se byte av fly type ;)

Ser ut som MD'n til GOT er borte nå ...

Ser ut som MD'n til GOT er borte nå ...

Dessverre, ja, ble endret mindre enn to dager etter at jeg bestilte, typisk ... Flyr hovedsakelig via CPH så det ser ut som det kan bli ett bra år med MD80 tross alt. 8 flighter igjen akkurat nå. :)

Back