Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Hva er egentlig programmet på Radisson i Oslo på torsdagen? Og hvor lenge er registreringen her åpen?

Tror det skulle komme nytt oppdatert program en av dagene nå på mail til alle deltagere.

Hva er egentlig programmet på Radisson i Oslo på torsdagen? Og hvor lenge er registreringen her åpen?

Er det egentlig noe i Oslo? I førsteposten står det Radisson Blu OSL.

Er det egentlig noe i Oslo? I førsteposten står det Radisson Blu OSL.

Ja, men i en annen post står det at det er flyttet til Plaza og at man får gratis billett med flytoget opp til OSL på fredag morgen.

Noen mulighet til å følge denne på f.eks flightradar24.com ?

Wizard har sendt meg dette kartet, som viser estimert dekning (FL350) på ruta ..

mlat_MD80.jpg

Wizard har sendt meg dette kartet, som viser estimert dekning (FL350) på ruta ..

mlat_MD80.jpg

Flott -får vel informere interessentene om det. Har vi noe call-sign på skuta allerede :) :) :)

Finnes det et cirkatid på når vi passerer Værnes? Jeg tipper grovt 14:30-15....

Blir det lowpass her og?

Da takker man for den nye linken til booking av hotel i København, fungerte fint nå og bekreftelsen er i innboksen. Etter tre dager på konferanse her i London så har man time-out på hotellet i kveld før det er "på an igjen" før hjemreise på søndag. Ser virkelig frem til neste uke/helg nå (selv om det er fjerde uka på reise...phuuuh).

Mvh
Fjordheim
(som er spent på sin plassering ombord på MD'en, jada vet at vi skal sende pm om dette men har ikke hatt tid serru)

Det er vel heller tvilsomt at man slipper inn i loungen på fredag morgen siden dette er charter?

Hva skal du i loungen å gjøre? Vi blir vel busset mer eller mindre direkte over til SAS-garasjen ..

Hva skal du i loungen å gjøre? Vi blir vel busset mer eller mindre direkte over til SAS-garasjen ..
Sant nok. Det var i den grad folk somler med innsjekk, men det er kanskje en teoretisk problemstilling i dette reisefølget.

D'ække non pensjonistcharter til Solgården, dette vettu .. ;)

Hvis du føler deg gammel så kan du bare overføre billetten til meg? :old

;)

Om du er ute etter billett så prøv på milepoint der legges det stadig ut av folk som ikkekan vere med.

Det skulle komme en detaljert program ila helgen, har denne blitt publisert noen sted?

Back