Mariott etablerer seg i Norge

Moxy på Hellerudsletta er (evt. var) for konferansehotell å regne og bygget opp rundt dette - også med tanke på fasiliteter og utforming. Man bommer nok litt når man trekker paralleller mellom dette og tradisjonelle by-hoteller som konkurrerer i et annet marked.

Men når Bob og Sue fra Texas skal til Norge og se på isbjørner i gatene, og Bob er trofast mot Marriot, og ser at de har et hotell i "Oslo"...

Men når Bob og Sue fra Texas skal til Norge og se på isbjørner i gatene, og Bob er trofast mot Marriot, og ser at de har et hotell i "Oslo"...

Da er de i det minste på rett spor, da sannsynligheten for å møte på en isbjørn nok er større på Hellerudsletta enn i Oslo sentrum.

Ser uansett ut som hotellet på Hellerudsletta nå har fått nye eiere. Og antar det er slik at navn og kjedetilknyttning beholdes

Ser uansett ut som hotellet på Hellerudsletta nå har fått nye eiere. Og antar det er slik at navn og kjedetilknyttning beholdes

I så fall har jeg og @Martin altså rett i at Lillestrømlinger som mangler en natt på platinum elite status og Amerikanere på isbjørnjakt er en levedyktig hotellplan!

I år mangler jeg hele 5 netter innen 31/12 for å beholde statusen siden Corona kom så tidlig. Så dette kan bli en helt episk høst for dem om de fortsetter som Moxy

I år mangler jeg hele 5 netter innen 31/12 for å beholde statusen siden Corona kom så tidlig. Så dette kan bli en helt episk høst for dem om de fortsetter som Moxy

Du har sikkert fått det med deg, men Marriott har godskrevet ganske mange netter for medlemmer med status

Du har sikkert fått det med deg, men Marriott har godskrevet ganske mange netter for medlemmer med status
Jepp. Det har jeg. Hadde 20 netter frem til 10 mars og så fikk jeg 25 netter kreditert nå nylig. Ellers hadde jeg vært ute og kjøre :)

Marriott statusen er jeg nemlig veldig fornøyd med.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

I så fall har jeg og @Martin altså rett i at Lillestrømlinger som mangler en natt på platinum elite status og Amerikanere på isbjørnjakt er en levedyktig hotellplan!

Hvis du tar med deg Isbjørnar, så kan du ta betalt for en selfie med han? Vinn-vinn-situasjon

Back