En Courtyard på Fornebu eller Skøyen hadde vore mer attraktivt.
Er dette siste rest av det samarbeidet jeg mener Bucharth (eller hva far og sønn heter) skulle ha med Mariott for noen år siden?
Marriott International’s next-gen travel brand Moxy Hotels is opening a new hotel in Tromsø, which is becoming known as the go-to city in Norway to experience the Northern Lights. The new property and its 200 rooms are expected to open in late 2021.
Da blir det Moxy hotell i Tromsø også. Forhåpentlig er ikke dere på en jorde halvveis til Bardufoss... [emoji13]
https://standbynordic.com/moxy-hotels-expands-further-in-norway/
Det er vel et eller annet samarbeid med eierne av First Hotels her. Hadde jo vært fint med konvertering til et eller annet Marriott brand, det er vel 29 å velge mellom.
First Hotell har fusjonert med Belvere som har franchisen med Marriott. Så det er mer enn samarbeid. Det er samme firma.
Skal ikke si jeg er overrasket, skandale å legge et hipt Marriott-hotell på Hellerudsletta...
Hvis det hadde vært i Oslo sentrum hadde det nok gått mye bedre siden, garantert mange med SPG/Marriot points fra utlandet som glatt hadde brukt hotellet som omtrent det eneste Marriott i Norge
Synd det forsvinner da det var konge når man manglet en natt på status.
Et Klokkereint businesscase det der.Ja, jeg ser klart for meg møtet i produktutvalget ...
- Er ikke sjappa litt langt fra sentrum?
- Nei, jeg ser et kjempebusinesscase her for folk (og småkryp) fra Lillestrøm som mangler en natt på status!
- Genialt! Få spadene i jorden omgående !! Dette blir en vinner! Lykkes dette bygger vi ett i Steinkjer også og kaller det Trondheim !!
Nei, nå må jeg få på meg arbeidshatten, skjønner jeg ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.