• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Månen på Kreta 12/9-11

TKDahl

The Heraklion Spotter :)
Månen på Kreta 12/9-11

TKD_3312_redigerad-31.jpgDe fleste har vel hørt om "solen på Kreta" men mitt bidrag i dag blir månen på Kreta. Ageean A320 SX-DVR på final til RWY 27 Heraklion i går kveld. Dagene nytes med masse fly, mat og god drikke :cool:. Legger også inn et par fra langingen på Heraklion søndag 11/9-11.
TK :fly

Attachments

• DSC_6594_redigerad-1.jpg
    DSC_6594_redigerad-1.jpg
    99.9 KB · Views: 519
  • DSC_6605_redigerad-2.jpg
    DSC_6605_redigerad-2.jpg
    70.4 KB · Views: 508
Last edited:
Re: Månen på Kreta 12/9-11

Nydelig...! Og igjen beviser vel dette hvor liten månen i grunn er, t.o.m. en liten flyvemaskin er jo større...

H

Idyllisk og vakkert må jeg si.

Fikk gåsehus oppover armene da jeg så det flymåne bilde. Nyyydeliiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Nydelig månebilde, fortsett med det - fly på bakken ser vi bilder av hele tiden.

Typisk.
Mens nordmenn flest når de er i syden ligger halvfulle på en badestrand og glaner på damer de knapt nok ser må absolutt du presentere et slikt bilde:lol:
Utmerket start!

Typisk.
Mens nordmenn flest når de er i syden ligger halvfulle på en badestrand og glaner på damer de knapt nok ser må absolutt du presentere et slikt bilde:lol:
Utmerket start!

Det ristet vel litt under mellomgulvet på mister`n når han fikk denne på brikken :lol:

Tusen takk for alle positive tilbakemeldinger :) ja, jo det rista nok litt alle steder når jeg fikk denna :) , det ble behørig feiret med :drink Men det er også andre maskiner som gjør en stakkars nordbo varm også.
Her veldig dårlig nett her og til tider ikke noe :headbang (vansklige naboer ;) som "kaster" meg ut til tider) så det er litt vanskelig å komme med smakebiter hele tiden. Men jeg kan love at det blir fotografert hver dag, så det kommer vel noe på nett bare jeg kommer hjem.

TK :fly

Snakk om blinkskudd, meget bra bilder. Pass deg så du ikke blir solbrent nå... husk å flytte lenger inn i lokalet ettersom sola blir lavere:colgate:

Snakk om blinkskudd, meget bra bilder. Pass deg så du ikke blir solbrent nå... husk å flytte lenger inn i lokalet ettersom sola blir lavere:colgate:

takk igjen ;) det ikke noe 'lokale' å flytte innover i der jeg tar bildene :( bare loddrette klipper 20 min gange fra bilen så slik venter vi med til det blir mørkt....

Back