Månen på Kreta 12/9-11

TKDahl

The Heraklion Spotter :)
Månen på Kreta 12/9-11

TKD_3312_redigerad-31.jpgDe fleste har vel hørt om "solen på Kreta" men mitt bidrag i dag blir månen på Kreta. Ageean A320 SX-DVR på final til RWY 27 Heraklion i går kveld. Dagene nytes med masse fly, mat og god drikke :cool:. Legger også inn et par fra langingen på Heraklion søndag 11/9-11.
TK :fly

Attachments

• DSC_6594_redigerad-1.jpg
    DSC_6594_redigerad-1.jpg
    99.9 KB · Views: 519
  • DSC_6605_redigerad-2.jpg
    DSC_6605_redigerad-2.jpg
    70.4 KB · Views: 508
Last edited:
Re: Månen på Kreta 12/9-11

Nydelig...! Og igjen beviser vel dette hvor liten månen i grunn er, t.o.m. en liten flyvemaskin er jo større...

H

Idyllisk og vakkert må jeg si.

Fikk gåsehus oppover armene da jeg så det flymåne bilde. Nyyydeliiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Nydelig månebilde, fortsett med det - fly på bakken ser vi bilder av hele tiden.

Typisk.
Mens nordmenn flest når de er i syden ligger halvfulle på en badestrand og glaner på damer de knapt nok ser må absolutt du presentere et slikt bilde:lol:
Utmerket start!

Typisk.
Mens nordmenn flest når de er i syden ligger halvfulle på en badestrand og glaner på damer de knapt nok ser må absolutt du presentere et slikt bilde:lol:
Utmerket start!

Det ristet vel litt under mellomgulvet på mister`n når han fikk denne på brikken :lol:

Tusen takk for alle positive tilbakemeldinger :) ja, jo det rista nok litt alle steder når jeg fikk denna :) , det ble behørig feiret med :drink Men det er også andre maskiner som gjør en stakkars nordbo varm også.
Her veldig dårlig nett her og til tider ikke noe :headbang (vansklige naboer ;) som "kaster" meg ut til tider) så det er litt vanskelig å komme med smakebiter hele tiden. Men jeg kan love at det blir fotografert hver dag, så det kommer vel noe på nett bare jeg kommer hjem.

TK :fly

Snakk om blinkskudd, meget bra bilder. Pass deg så du ikke blir solbrent nå... husk å flytte lenger inn i lokalet ettersom sola blir lavere:colgate:

Snakk om blinkskudd, meget bra bilder. Pass deg så du ikke blir solbrent nå... husk å flytte lenger inn i lokalet ettersom sola blir lavere:colgate:

takk igjen ;) det ikke noe 'lokale' å flytte innover i der jeg tar bildene :( bare loddrette klipper 20 min gange fra bilen så slik venter vi med til det blir mørkt....

Back