God formiddag fra TOS. Her er det unntakstilstand og Sivilforsvaret spør alle som kommer av flyene om hvor de har vært, allmenntilstand etc. Videre til BOO med WF863 via ANX, siden SK4571 ble offer for kuttene til SAS. Samme med WF926/927 på fredag, som ble offer for kuttene til Widerøe, så her må jeg reise sent på kvelden for å komme hjem.
Ellers fikk vi beskjed fra kommuneoverlegen at alle som har vært sørpå siden 10. mars må i hjemmekarantene. Dette ville normalt ha gjeldt meg også siden jeg var i Skien forrige helg, men siden allmenntilstanden er bra og jeg har en samfunnskritisk arbeidsoppgave som bussjåfør er jeg unnlatt restriksjonene. Så når jeg kommer til Bodø er det bare å ta på seg gummihansker, evt munnbind, og kjøre buss... Regner med at det blir sikkert normalt etter hvert jo mer man gjør det. Merkelig situasjon vi er oppi nå uansett, og ser fram til den dagen da ting normaliseres.
Ha en fin mandag til alle, og fint å se så mange lydige mennesker som tilpasser seg krisen vi er i nå. Det blir deilig når alt er over!