Mandag, og på'n igjen...

Gunnar

ScanFlyer Gold
Mandag, og på'n igjen...

Bare gode nyheter i dag, med ny personlig rekord på min daglige sykkeltur (5.8km på 16min 14sek) og 81.3% score på universitetsoppgaven jeg i dag fikk tilbake.

Solen skinner fra skyfri himmel, og jeg er alt ferdig med alle obligatoriske gjøremål når klokken passerer 12. Men jeg skal vel alltids få dagen til å gå.... :cheers:

Last edited:
Re: Mandag, og på'n igjen...

Gmrgn fra Bergen med regnbyger. Ikke noe nytt der. Nå er fire ukers ferie slutt, samfunnets maskineri trenger sand. Og da stiller man selvsagt opp. Dagens agenda består av møter og møter og så tror jeg at jeg har et møte til. Men først skal en malvase med strømposter leses og besvares før det blir seksjonsmøte så jeg får høre hva folkene har gjort de siste fire ukene......

Får heller være trøst at det er ikke lenge til neste ferie.

Ha en fortryllende mandag!

Mvh,

God søndagskveld fra Hilton Garden Inn i Kalispell, MT. Har vært på fjelltur i Glacier Natl Park i dag. Var også ute å gikk i sentrum i sted og byen var helt forlatt, bare en masse biler.

Ha en fortsatt fin dag :)

God morgen fra Sola. da var atter en uke i gang!

Kaffe og forum skal leses imens diverse maskineri restartes.

Ha en fin dag forumister! :)

Hei og hå! Helgas siste nattevakt er i ferd med å ebbe ut. Og godt er det! to dager fri betyr nødvendigvis ikke avslutning. Bryllupsforberedelser står på programmet og forhåpentligvis blir det tid til å henge litt med gutta før jeg trer inn i ekteskapet....

God morgon!

Då var det oppstart på ny veke i Trondheim og. Ikkje så verst vær, så det lover bra :) Det blir som vanleg ein ny dag og nye oppgåver. I ettermiddag blir det nok ein ny visning. Etter lang tid på bustadjakt, håper eg kanskje dagens objekt blir akseptert både mtp plassering, storleik og ikkje minst pris -så får me evt ta opp kampen ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God ettermiddag fra SYD hvor skoledagen er unnagjort. Nå venter en treningøkt og litt pasta. Ha en fin dag folkens!

Da var arbeidsdagen min over og har fri helt frem til helgen igjen... Ikke vanskelig og melde været i morgen timene selv om tåka lå over åpne vann på Øvre Romerike... Uke skal brukes til pakking/flytting av campingvogna... Daftø ved Strømstad blir min nye plass...
Ha en flott dag folkens...

G'morn fra Trondheim igjen.....

Akkurat nå skinner sola - ikke verst å starte mandagen slik. Blir ei rolig uke håper jeg.....
Teller på knappene om jeg skal komme meg nordover til neste helg..

Håper alle får en strålende dag :D :D :D

God morgen fra hovedstaden.

Akkurat nå er det kun jeg som har dukket opp på avdelingen... en har meldt inn syk, en har fri, og de to andre kommer forhåpentligvis...

Blir nok en hektisk dag/uke, men det er bedre enn det motsatte alternativet ;)

Ha en fin mandag alle sammen!

God mandag, i dag fra Hasle. Nytt oppdrag i forrige uke medfører 2 arbeidssteder i 3-4 måneder fremover. Det blir jo spennende, og så er det faglig utfordrende, ikke verst det.

God mandags morgen fra TRF!
Da trer jeg inn i en ny stilling i Widerøe uten noe av det nødvendige utstyr som jeg trenger! Bare rot, så det blir visst en rolig start helt til jeg finner ut hvor tingene mine befinner seg :P

God morgen fra Kristiansand!

Gårsdagen ble amputert med hensyn til skriving på nett etter at minstemann i et ubevoktet øyeblikk klarte å sprette av tastene på laptop'en min. Da var ikke far spesielt blid. Får levere puslespillet til IT avdelingen i dag.

Egentlig synd at helgene er så korte! Men nå er det full fart på kontoret igjen. Hvis bare denne uken går like fort som den forrige, er det jo snart helg igjen!

BF:cool2

God morgen fra Oslo. Trøtt som vanlig på en mandag, men har allerede rukket å vært gjennom 2 møter, og det før klokken er ti. Flere møter og lek med excel og power point står på programmet utover dagen. I kveld er det nok en fotballkamp og etter årets først poeng forrige uke har vi nå håp om kanskje årets første trepoenger....heldigvis kan man ikke rykke ned når man ligger på bunn:spin

God Morgen fra Bodø. Var oppe klokken halv 9 og rakk bare såvidt å våkne og hive i seg frokost før man måtte hive seg på sykkel til Skolen. Ferdig halv fire i dag. Sukk.

Last edited:

Morn morn... da er det en ny uke, selv om det ikke var fri i helgen. Litt papirarbeide og sette i gang noe jobb for Martin tenker jeg må være en god start på uken. :)

-A

God morgen fra Nærsnes. Ny sovemorgen, den første espressoen er inntatt, bacon ligger på kjøkkenbenken for å romtempereres, egg likeså.
Fysioterapeuten skal besøkes, samt to klubbesøk står på agendaen.
Ha en fin dag.

God formiddag. Lunch er intatt i form av vafler og etter en hel dag uten regn er det nå i gang igjen. Senere skal det gjøres ett forsøk på å rydde og henge opp diverse ting på rommet.

Have a nice day :)

God morgen fra et vått vestland (som vanlig) Har akkurat drevet med rengjøring. :angry: Blir jobb fra 16.30-01.00 i dag. Ha en bedre start på uken.

Back