Mandag, og på'n igjen...

Re: Mandag, og på'n igjen...

God ettermiddag fra Forus/Tananger,
Ukas første arbeidsdag er straks over, det har vært en travel start på en uke med 3 jobb rundturer på gang fra hjemmebasen.
Den første går østover fjellet i de tidlige morgentimer med SK4002 i morgen.
Deretter kommer ABZ og AMS senere i uken.
Det gjelder å fylle på SK kassa i disse ulvetider!
Omsider ser man tegn av solen i vest etter en heller våt dag her i sørvest.
Kvelden går med til slides treff med likesinnede .
Ha en fortsatt fin dag forumister

Go dag fra stavanger! :) her later jeg meg med PCen og venter på bursdagen min samt en flymodell skal bumpe oppi postkassa! :D Ha en forsatt fin dag Forum nerder! :D :cool:

God ettermiddag

Da er mandagen unnagjort, bare halvannen arbeidsdag til så er vi halveis i uka...

Ser ut som om det kan bli noen endringer på jobben, noe som jeg er ekstremt glad for.
Sitter med noen oppgaver i dag som jeg ikke er fornøyd med, og de håper jeg at jeg kan slippe helt veldig snart.

Nå blir det en kjapp middag før jeg må en tur på Maxbo - må handle litt div plater så jeg kan få gjort ferdig en vegg.

S

God ettermiddag fra Bergen. Her er dagens gjøremål over, og jeg har fått reaktivert kontoen min på en streamside på nett som sender alt av NFL, MLB, College Football og en hel del vanlig fotball. Dermed er jeg klar for den nye sesongen som starter på torsdag. Ahh! :) Go Broncos and Hook'em Horns!

God ettermiddag. En akkurat passe travel dag på jobb, et par purretelefoner til ISPen som leverer hjemme og deretter litt opprydding på bakrommet på forumet. Dermed var de "viktigste" sakene unnagjort.

Så viste det seg at nettleverandøren min har klart å gjøre en avtale med en servicemann fra Relacom fordi de mener jeg har en dårlig linje og problemer med modemet. Fakta er at de hadde tuklet det til og stengt et abonnement som ikke skulle stenges og hadde fingertrøbbel med å låse det opp igjen...for andre gang på under en uke. Ja, jo, det er sikkert den stakkars kabelens feil :rolleyes: Servicekaren ville gjerne sjekke siden han allerede hadde fått oppdraget, så da får han heller stikke innom ila. uka så får vi se hva han mener.

Middag blir det vel etter hvert i dag også. :stir Ha en fin ettermiddag.

God mandag fra Rygge flystasjon! :D
I dag har det vært en særdeles bra dag!
Begynte med en brief på 720 skvadron, før det ble arbeid ifm en NASAM's artikkel jeg skal skrive.

Og etterlunsj kom det en hyggelig overraskelse!
Min asisstent og jeg ble kalt inn på kontoret, hvor vi fikk beskjed om å gå i grunnstilling.
Der var det to majorer og en kaptein, og så begynte de å skryte..
..to min etterpå vi begge med korporal-vinkler på skuldrene! :D

Så fra nå av er det korporal Skaatun som gjelder! :D

I morgen er det ut å fly Bell 412, før det på onsdag blir en tur til BDU med Falcon 20! :D
En bra uke under førstegangstjenesten! :D

Ha en super kveld folkens!

Hey - gratulerer hr. Korporal!!

G'ettermiddag fra Alpharetta hvor familien Mow akkurat er hjemkommet fra de georgianske høysletter - eller Georgia Mountains som de lokale liker å kalle det .. Deilig med litt bading, fisking og tubing og i gårkveld testet guttungen og jeg det lokale Haunted House i Helen. Det mest skremmende ved opplevelsen var imidlertid prisen ...

Litt papirarbeide og sette i gang noe jobb for Martin tenker jeg må være en god start på uken. :)

-A

Så snilt av deg. Jeg har ingenting annet å gjøre (;))

G'kveld herfra, hvor en snart heldigvis setter kursen hjemover. Bare noen småpakker som må få oppdatert sin status om hvorfor de ikke har gått herfra, og litt opprydding for utbytting av en scanner, så nærmer det seg.

Nedtellingen har og startet: 14 dager til jeg ligger i sengen min og prøver å sovne tidlig fordi jeg var så lur å booke BA761 (den som går 07:50) neste dag.

Ønsker forumistene en (fortsatt) god mandags kveld :)

I morgen er det ut å fly Bell 412, før det på onsdag blir en tur til BDU med Falcon 20! :D

Gled dokker, er meldt høststorm til midtuka... :colgate:

Men i dag har det vært knallvær, og jeg har vært på fjellet. Er meldt finvær i morgo også, men da er det vel på tide å dra seg bort på universitetet. Må ikke havne for langt bak pensum, for jeg skal ut på ferie snart!
airplane.gif

Så fra nå av er det korporal Skaatun som gjelder! :D

Grattis! Det er vel en 10'er mer om dagen det?:lol:

Min assistent og jeg

Er det ikke vanlig at sjefen har høyere grad enn assistenten?
Kanskje du kan titulere deg GeneralKorporal i stedet??:up:

BF:cool2

Ja ja, de som ikke fikk hjerner, ble utdelt vinkler og stjerner:stir :lol

Back