Mandag igjen! :)

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm! Ny uke og nye muligheter ligger igjen foran oss. Flyturen neste helg nærmer seg også nå. Ha en fin en alle sammen! :)

God morgen fra hjemmekontoret. Første dag med fast hjemmekontor - men heldigvis blir det også kundemøter i byen i dag. Ha en bra start på uken:-)

Hallo fra boarding SK238 mellom BGO-OSL. Betydelig mer folk 0700-avgangen enn 0610 som undertegnende er vandt med. I tillegg MYE EBG/EBD og sikkert flere EBP basert på disse jalla bagtaggsene og PLUS til rad 19 eller noe. Jaja, foretrekker selv 0725-avgangen, men skal videre til ARN denne gangen

Retur i morgen samme vei. Lite kult med å fly via OSL begge veier, men sånn er det når det er ingen direkte fly BGO-ARN eller motsatt denne man-/tirsdagen #firstworldproblems

God ukestart!

Edit: prioritert omboarding funket ikke da alle (tilsynelatende) hadde prioritert [emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Hallo fra boarding SK238 mellom BGO-OSL. Betydelig mer folk 0700-avgangen enn 0610 som undertegnende er vandt med. I tillegg MYE EBG/EBD og sikkert flere EBP basert på disse jalla bagtaggsene og PLUS til rad 19 eller noe. Jaja, foretrekker selv 0725-avgangen, men skal videre til ARN denne gangen

Retur i morgen samme vei. Lite kult med å fly via OSL begge veier, men sånn er det når det er ingen direkte fly BGO-ARN eller motsatt denne man-/tirsdagen #firstworldproblems

God ukestart!

Edit: prioritert omboarding funket ikke da alle (tilsynelatende) hadde prioritert [emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
07 avgangen er vel alltid fullt av pendlere. Og især på en mandag. God morgen fra Oslo. Tannlegen venter. Vil ikke det egentlig men men.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra Groruddalen, minus 3 og lett skyet. Det er store muligheter for at vi får 0 grader eller varmere utpå dagen, Takk.

ha en flott mandag.

Jan

Mornings fra Sandaker. Konstaterer det er mørkt ute. Etterhvert før vi vel kommet oss på jobb og i barnehage. Ha en fin dag

Oppe og i gang igjen etter 6 dager Singapore med QR... QR rules ! Helt topp.

Men A350 er vel vel det beste for oss bak i bussen ;) av de nye flyene. 787 er nesten på grensen fæl .. Ikke servicen ( topp ). Aner ikke hvordan DY er..

Men vil prøve å unngå dette flyet framover. Egentlig vet jeg heller ikke hvorfor det er "Drømmeflyet" ? . Dimmbare vinduer ? Har hatt bare en tur tidligere, AI i C DEL-FRA. Det var helt flott.

Ha en God Uke... 8 dager til ReidarTown ( HNL ):up::up:

God morgen fra Grønland. Fortsatt mørkt som i en sekk ute. Arbeidsuken starter i Groruddalen. Blir nok en rolig uke; ingen reiser, ingen julebord og fruen har bare kveldsvakter. Men det gjør ingen verdens ting, ha en finfin uke[emoji3]

Digg ukestart fra Nice!
Beste dagen feires med hjemreise. Alltid litt småtrist, men det er ikke lenge til neste gang. Får trøstedrikke litt sprudlende i loungen, så kommer man seg over det meste.
Stilig mandag ønskes :)

Haha den følelsen når du går inn hos tannlegen også sier resepsjonisten, nei din time er på onsdag den. Jaja to dager ekstra å grue seg på. Men skal sies at det var noen uker siden den ble satt opp og jeg hadde mistet lappen. SYnes også det var rart jeg ikke hadde fått noen SMS påminnelse heller.

Trallabom fra Gaustad. Skulle gitt mye for litt hjemmekontor selv. Men neeeeeeeeeida. Aldri er det liksom min tur.

Håper i det minste de har noe godt i kantina i dag. Ikke "Thai mat fisk" eller den klassiske "Gul rot soppe med ris".

Ha en fin en

Trallabom fra Gaustad. Skulle gitt mye for litt hjemmekontor selv. Men neeeeeeeeeida. Aldri er det liksom min tur.

Håper i det minste de har noe godt i kantina i dag. Ikke "Thai mat fisk" eller den klassiske "Gul rot soppe med ris".

Ha en fin en

Hjemmekontor er oppskrytt for en übersoial selger....så da fant man seg et nytt kontorfellesskap i lobbyen på Comfort Grand Central:-) I Ø så er jo kantineutvalget også bedre...

Hjemmekontor er oppskrytt for en übersoial selger....så da fant man seg et nytt kontorfellesskap i lobbyen på Comfort Grand Central:-) I Ø så er jo kantineutvalget også bedre...
For en asosial ape fra Lillestrøm er det derimot helt supert. :)

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Samme for en mannevond gamling fra indre Georgia.

To dager fri. Julepynt skal opp, løv skal blåses, kropp skal bygges ... Dessuten må jeg på Costco og kjøpe dopapir og sjampo.

Kunne vært verre.

Back