Manchester, Liverpool eller noe i nærhet i KVELD.

dooble

Newcomer
Manchester, Liverpool eller noe i nærhet i KVELD.

Dette haster, noen som vet noe? må til Manchester/Liverpool i kveld, flyet fra Lakselv ble forsinket og reisefølget mistet flyet videre, noen som kan hjelpe? 3 voksne

Re: Manchester, Liverpool eller noe i nærhet i KVELD.

Vel, nå er ikke jeg et reisebyrå, men på wideroe.no ser jeg at det går fly kl 1615 som er i Manchester kl. 2055 (kr 3242,- per stykk) eller 1845 med ankomst 2055. Begge disse er via Bergen. Det beste er vel å ringe et reisebyrå, eller snakke med flyselskapet som har forårsaket forsinkelsen om man har gjennomgående billett.

Det var det flyet vi skulle dra med, flyet fra LKL går ikke før 15:40, så de er ikke her før 18-tiden.

Ringte SAS uten å komme noe særlig lengre, søkte så og si alle mulige alternativer, endte opp med Ryanair fra Rygge, 2000 pr hode :( Vil fortsatt si jeg slapp billig unna mtp. prisene/tidene til de andre selskapene.

Last edited:

Ryanair flyr fra Rygge til Manchester 22:45 i kveld for 2000 NOK. Bilett må bestilles online senest 6 timer før avgang og man må booke inn og skrive ut boardingkort senest 4 timer før avgang.

Last edited:

Det var det flyet vi skulle dra med, flyet fra LKL går ikke før 15:40, så de er ikke her før 18-tiden.

Ser ut som om DY måtte sende et fly fra HEL for å ordne opp.

Attachments

• LKL.jpg
    LKL.jpg
    14.6 KB · Views: 180
Back