Malmö Aviation flyr for Widerøe

Re: Malmö Aviation flyr for Widerøe

Synes at man ser mer og mer at at skandinaviske flyselskaper (minus DY) flyr for hverandre på kortere eller lenger kontrakter. Ref Braathens regional som flyr for SK etc.
Er dette en ny trend i Skandinavia?
 
Re: Malmö Aviation flyr for Widerøe

Synes at man ser mer og mer at at skandinaviske flyselskaper (minus DY) flyr for hverandre på kortere eller lenger kontrakter. Ref Braathens regional som flyr for SK etc.
Er dette en ny trend i Skandinavia?

Flyger inte Jettime åt DY?
 
Re: Malmö Aviation flyr for Widerøe

Danish Air Transport og JetTime flyver i dag for DY, tidligere har Tor Air og mange lignende AMCI-operatører flydd for DY så der er det absolutt ikke noe forskjell, bare at det i den siste perioden vært litt stille for DY sin del.

Men dette ble nok OT, dagens avganger er vel fordi det er teknisk med en av Q400'ene?
 
Re: Malmö Aviation flyr for Widerøe

Dett er ikke noe nytt. SAS og Braathens fløy mye for hverandre ved behov, Sterling og Maersk fløy for Braathens osv ..
 
Re: Malmö Aviation flyr for Widerøe

Allt instillt GOT-OSL idag. Da blir det Swebus upp isteden, gleder meg... :P
 
Re: Malmö Aviation flyr for Widerøe

Allt instillt GOT-OSL idag. Da blir det Swebus upp isteden, gleder meg... :P

Synd at ikke Braathens ble leid inn for å dekke denne også... Skulle ha vært med 20:00 avgangen til OSL, men nå blir det NSB i morgen tidlig istedenfor.

Ser på fly i rute at de to første er innstilt med med vær som årsak, den siste som teknisk.
 
Re: Malmö Aviation flyr for Widerøe

Spørsmålet som bør stilles er hvorfor har LN-WDH stått mellom fredag kveld og ut på dagen i dag på MAN?
 
Re: Malmö Aviation flyr for Widerøe

Fikk en henvendelse fra folk på hvilke som stod bak charteringen, men det synes ikke så viktig når det viser seg at charter(penger) er mer viktig enn egen normal rutetrafikk for Widerøe.
 
Re: Malmö Aviation flyr for Widerøe

Fikk en henvendelse fra folk på hvilke som stod bak charteringen, men det synes ikke så viktig når det viser seg at charter(penger) er mer viktig enn egen normal rutetrafikk for Widerøe.

Kan vel tenkes at charter'en ble bestilt lenge før Widerøe fikk snag på maskinene sine?
 
Back
Top