Originally posted by ARN
Originally posted by Bizflyer
Originally posted by PP
Havde egentlig tænkt mig at jeg ikke ville kommentere yderligere på denne sag, men jeg må tilstå at jeg er decideret målløs :wow:
Det virker som nogen her er i gang med at overbevise sig selv om at MAS har succes på ARN, hvilket desværre udmønter sig i et angreb på mig og fremførelse af forkerte påstand.
Hverken jeg selv eller andre i dette forum har så vidt jeg ved påstået at MAS nedlægger ruten til ARN. Diskussionen har gået på at linjen til ARN er ulønsom, hvilket er et faktum der siden er blevet bekræftet. Længere er historien ikke og det vil man også se hvis man læser hvad der står sort på hvidt...
Jeg kan desuden ikke se hvad jeg personligt skulle få ud af at sprede falske rygter om MAS' situation på ARN. Det vil ikke glæde mig såfremt denne rute nedlægges, men vil derimod synes det er trist at et selskab der har potentiale til at blive et nyt Thai Airways i Skandinavien eventuelt kan blive nødsaget til at nedlægge linjen til Stockholm samt en række andre europæiske destinationer.
Er du ikke litt overfølsom nå PP? Man må da på et forum få lov til å ha litt frisk meningsutveksling? Ikk'?
BF:cool2
Jag tycker vi går tillbaka till tråden igen...
Malaysia har en del att göra för att få linjerna till Europa lönsamma. Där är Arlandalinjen en av många.
Men om vi nu tar arlandalinjen igen... Det är ju givet att turistresandet är starkt till Malaysia. Men det gäller nu för Malaysia att också få en del av businessresandet. Det är som jag nämnde svårt att konkurrera med Thai på linjerna till fjärran östern eftersom dom dels går 6 dagar per vecka på ARN och dagligen i CPH. Malaysia går bara 3 ggr per vecka. Dessutom är konkurrensen på nordatlanten stenhård från Arlanda.
Mitt intryck är att Malaysia successivt förbättrat servicen de senaste åren och därvid fått ett bättre rykte. Erfarenheter från linjen på Stockholm verkar bekräfta detta. Nu gäller det för Malaysia att nå ut med detta till resenärerna.
Ett bättre yieldmanagement kanske också vore bra med justering av priser m.m.