Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
http://en.wikipedia.org/wiki/Rebranding#Elimination_of_a_negative_imageJeg har aldri helt skjønt dette med å bytte navn etter (tilstrekkelig) store katastrofer. Det eneste man oppnår er å bli omtalt som "selskap Y, som før het selskap X på grunn av P, Q og Z"?
Eller er det noen av forumets kloke hoder som vet noe om marketing jeg ikke vet?
-A
Firms rebrand intentionally to shed negative images of the past. In a corporate sense, rebranding can be utilized as an effective marketing strategy to hide malpractices and avoid or shed negative connotations, and decreased profitability.
Hvis du som flypassasjer som skal bestille en reise fra A til B, (og egentlig ikke er så voldsomt interessert i luftfart som forumets medlemmer) - så tror jeg absolutt at man oppnår mye ved å endre navnet for å "riste av seg" et par profilerte flykatastrofer...Det eneste man oppnår er å bli omtalt som "selskap Y, som før het selskap X på grunn av P, Q og Z"?
Eller er det noen av forumets kloke hoder som vet noe om marketing jeg ikke vet?
Eller er det noen av forumets kloke hoder som vet noe om marketing jeg ikke vet?
KUALA LUMPUR (REUTERS) - Malaysia Airlines (MAS) plans to suspend its shares from trading on Friday, two sources familiar with the situation said, likely paving the way for state investor Khazanah Nasional to take the airline private as a first step in a major restructuring.
Trading in the company, whose official name is Malaysian Airline System, will be halted due to "a pending corporate announcement," according to the sources, who declined to elaborate. The sources declined to be identified as the matter was private.
- See more at: http://www.straitstimes.com/news/as...-friday-sources-20140807#sthash.o9QlBAZX.dpuf
Malaysia Airlines’ Response on Khazanah’s Media Statement
We have received notice of Khazanah’s intentions to take full ownership and delist Malaysia Airlines. Our Board of Directors will be deliberating this proposal and an official response from the company will be issued later. During this period, our business operations remains unchanged.
We appreciate your patience and cooperation on this matter.
The two major tragedies that have hit Malaysia's national air carrier -- involving the MH370 and MH17 flights -- have reportedly resulted in nearly-empty flights in its subsequent takeoffs.
Social media platforms like Twitter has been abuzz with photos of these planes filled with passengers plentiful enough to count on one hand.
De sliter fælt om dagen med tomme fly.
Ei venninne booket akkurat SIN-KUL-HKG t/r for 6SGD med bagasje og mat
Dette bildet av en nesten tom Malaysia Airlines-flyvning fyrer opp under spekulasjonene om at flyselskapet er på vei mot konkurs.
Etter at 537 passasjerer og ansatte trolig er omkommet i to flytragedier blir rundt 30 prosent av de ansatte sagt opp som et ledd i en overhaling av selskapet.
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/malaysia/malaysia-airlines-sparker-6-000-ansatte/a/23284204/
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.