Magebilder fra nord

Polaris

Free Luigi
Jeg er dessverre blitt angrepet av sykdommen som hele dagen lang gir utslag som desperate forsøk i å gjøre alt annet enn å pugge til eksamen. Det er enda verre når man har hund, "bare" å unnskylde seg med at den MÅ ha tur. Og den turen MÅ jo gå i fjæra nedenfor flyplassen for miljøtreningens skyld. Også man MÅ jo se litt sol før den forsvinner - etc....

Forøvrig er alle bildene klikkbare. Har som sagt ikke mulighet til å velge bredde på ca 800px hos flickr, kun 500 eller 1024. Klikker du på bildet kommer du til 1024px-varianten (den store) :)

LN-RRF kommer inn for landing fra OSL, og skal snart videre til LYR. "Ekstra" glad i dette individet kan jeg kanskje påstås å være :)

Lufttransport

LN-BUC, legg merke til "eksosen" som enda ligger i lufta etter flyet.

4116571509_1308725d7b.jpg

BUC'en svingte raskt av mot høyre, aka sørvest.

NOM på vei til.... *søker opp* Oslo!

LN-NOM svinger litt senere enn -BUC mot sørvest, og sola sier samtidig takk for i dag, ca 11.40.

Re: Magebilder fra nord.

Veldig fine bilder her også! Har ikke kikket på de store bildene men jeg renger med de er skarpe og fine de også :)

Nydelig lys oppi nord for tiden ser jeg! :) Kjempefine motiver og god kvalitet som vanlig ;)

Flotte bilda Polaris. Var det igår (19 nov) du tok dem ? Fra imorgen så klarer vel ikke sola å komme over fjellan, så da blir det bare sollys på flyan i høyden :)

(Det positive med at sola bli borte er at da får du tid til å pugge, haha :) )

Lykke til med examen :)

Mvh. Dag

Mmmm, likte RRF veeeeldig godt... skulle gjerne hatt den i større versjon som mitt nye skrivebord... :)

Siste bilde var det noe episk over. Jeg har et ambivalent forhold til mørketiden, men at den jeg opphav til flotte motiver er ihvertfall ikke tvilsomt!

Back