Polaris
Free Luigi
Jeg er dessverre blitt angrepet av sykdommen som hele dagen lang gir utslag som desperate forsøk i å gjøre alt annet enn å pugge til eksamen. Det er enda verre når man har hund, "bare" å unnskylde seg med at den MÅ ha tur. Og den turen MÅ jo gå i fjæra nedenfor flyplassen for miljøtreningens skyld. Også man MÅ jo se litt sol før den forsvinner - etc....
Forøvrig er alle bildene klikkbare. Har som sagt ikke mulighet til å velge bredde på ca 800px hos flickr, kun 500 eller 1024. Klikker du på bildet kommer du til 1024px-varianten (den store)

LN-RRF kommer inn for landing fra OSL, og skal snart videre til LYR. "Ekstra" glad i dette individet kan jeg kanskje påstås å være

Lufttransport

LN-BUC, legg merke til "eksosen" som enda ligger i lufta etter flyet.
BUC'en svingte raskt av mot høyre, aka sørvest.

NOM på vei til.... *søker opp* Oslo!

LN-NOM svinger litt senere enn -BUC mot sørvest, og sola sier samtidig takk for i dag, ca 11.40.
Forøvrig er alle bildene klikkbare. Har som sagt ikke mulighet til å velge bredde på ca 800px hos flickr, kun 500 eller 1024. Klikker du på bildet kommer du til 1024px-varianten (den store)

LN-RRF kommer inn for landing fra OSL, og skal snart videre til LYR. "Ekstra" glad i dette individet kan jeg kanskje påstås å være

Lufttransport

LN-BUC, legg merke til "eksosen" som enda ligger i lufta etter flyet.

BUC'en svingte raskt av mot høyre, aka sørvest.

NOM på vei til.... *søker opp* Oslo!

LN-NOM svinger litt senere enn -BUC mot sørvest, og sola sier samtidig takk for i dag, ca 11.40.