Må fly opp et nytt hjul

Re: Må fly opp et nytt hjul

- Dette er helt uakseptabelt, sier Ellen Brodal, fungerende stasjonsleder på Kjevik.

Eh...????? :8:

- Dette er helt uakseptabelt, sier Ellen Brodal, fungerende stasjonsleder på Kjevik.

Eh...????? :8:

Nei, det må jo være bedre å fly med et hjul som ikke er ship-shape...
Better safe than sorry. Godt sagt!

Dummeste jeg har hørt på lenge. Kanskje lufthavnen legger opp et delelager for KLM free of charge da? ^_^

"I påsken i år ble vi sittende på kjevik fra fem om morgenen til avgang klokken 22.30 på kvelden. Flyet hadde da for lite luft i nesehjulet. Flyet var selvsagt fylt med påsketurister som skulle til alle verdenshjørner. Et og et halvt døgn forsinket landet jeg og min familie i USA. Håpløst,"

Huffameg.... tenk på alle i KLM som er ansatt KUN for å forpeste og forsure livet til glade økonomipassasjerer fra det glade Sørland.

Her må det finnes en syndebukk!

:lol:

Ellen Brodal boer kanskje passe kjeften sin. Avinor skal vel kanskje forsoeke aa ha et godt forhold til flyselskaper som gidder aa satse paa risikable ruter oekonomisk. Hvor mange utallige forsoek paa aa opprette utenlandsruter har gaatt i dass paa Kjevik??

Her er det ingenting aa sutre over. Hadde jeg vaert pax her, hadde jeg soerget for aa faa booket meg om til andre alternativer.

Ellen Brodal boer kanskje passe kjeften sin. Avinor skal vel kanskje...

Hu jobber ikke i Avinor i alle fall. (I følge super duper IT systemet vårt)

Stasjonssjef er nå en tittel som man ikke bruker i Avinor heller, mens som er noget mer kjent blandt handlingselskaper......... :drunk:

Hu jobber ikke i Avinor i alle fall. (I følge super duper IT systemet vårt)

Stasjonssjef er nå en tittel som man ikke bruker i Avinor heller, mens som er noget mer kjent blandt handlingselskaper......... :drunk:

Det forklarer mye.. Hadde vaert en utrolig uttalelse fra en Avinor ansatt. Men det gjoer det jo enda verre... Dersom hun jobber for et handling selskap boer hun ihvertfall holde kjeft. Der jeg kommer fra uttaler man seg ikke slikt om sine kunder..

Ellen Brodal jobber nok hos handlingselskapet ja, RFly. Og hun bør nok passe munnen sin en smule i denne sammenhengen. Man snakker ikke slik om kundene sine.

Kanskje debatantene her bør lese artikkelen en gang til før de dømmer denne damen nord og ned.
Sitat: Det kan jeg bekrefte, sier Brodal. Siden jul har KLM hatt et 20-talls forsinkelser grunnet tekniske problemer.
Sitat: Dette er andre gang på en uke at KLM må sende opp en tekniker med et nytt hjul til et Fokker 70-fly fra Kristiansand til Amsterdam. Etter det fvn.no kjenner til skal samme feil med lite luft i hjulene ha oppstått både fredag 9. mai og 14. mars.

Det er mulig det har vært mye rart i det siste, men dersom hun er ansatt i handlingselskapet som KLM er kunde går det rett og slett bare ikke an å gå ut slik i media med direkte angrep, og meget skadelige angrep sådanne for KLM's anseelse, mot sin egen kunder. Dette er i så fall et problem for KLM og passasjerene, men definitvt ikke:exclaimation for henne, hennes jobb er å gjøre det beste hun kan for passasjerene ved slike forsinkelser. Jeg synes uttalelsene hennes er helt utrolige i en slik sammenheng!!:drunk:

Sitat fra damen

"Dette er helt uakseptabelt, sier Ellen Brodal, fungerende stasjonsleder på Kjevik. Lignende skal ha oppstått gjentatte ganger med KLMs fly fra Kjevik."

Og en slik uttalelse er fullstendig uakseptabel fra en handeling agent. Her er hun representant for flyselskapet og har rett og slett "driti på draget"

S

Og slik jeg kjenner KLM - er ikke sånt noe som blir tatt lett på....

Hun faar haape at KLM ikke leser fevennen.. Tipper det blir oppvask etter dette

Igjen, slik jeg kjenner KLM, så har de ganske god kontroll, og er flinke til å ofte "rate" de forskjellig ground handlerne sine med "crowns"...

20 Tech siden jul på en destinasjon med 2 daglige avganger er mye. Ikke minst når mange av dem har vært fredag morgen når folk skal på weekend. Snakken går på byen her, og mange har valgt bort KLM for sine weekendplaner pga dårlig regularitet. Sist fredag morgen var også KLMs avgang avlyst pga tåke torsdag kveld. (Det var selvfølgelig ikke KLM sin feil, men det går ut over regulariteten).

Da synes jeg det er bra at Stasjonssjefen går ut og sier at "Dette er for dårlig". Heller det enn at hun hadde gått ut og sagt at "Man må regne med litt uregulariteter", og på den måten bagatellisere det.

Det må jo være lov å spørre seg om de F70 maskinene som KLM bruker på KRS er for dårlig vedlikeholdt. Jeg kan ikke huske å ha hørt noe om like dårlig regularitet av KLM på noen av de andre norske flyplassene?

Eller hur?

BF:cool2

Det hender jo det blir brukt F70 en gang i blandt på OSL f.eks. også. Høres vel mer ut som manglende teknikkere på KRS - er jo for ille om det må flyes opp teknikkere fra Amsterdam....

Det hender jo det blir brukt F70 en gang i blandt på OSL f.eks. også. Høres vel mer ut som manglende teknikkere på KRS - er jo for ille om det må flyes opp teknikkere fra Amsterdam....
Skal man ha teknikere for to avganger om dagen. Da blir det dyrt å fly.

Det brukes kun F70 på TRF også, foruten en F100 i ny og ne... Her er det ingen teknikere, og det har hendt at det må sendes tekniker hit for å fikse fly.

Back