Lyst til å jobbe på Gardermoen?

MountainDew

ScanFlyer Rusty
Medlem
Lyst til å jobbe på Gardermoen?

Røros Flyservice utfører reise- og flyhandlingtjenester ved lufthavnene Tromsø, Bardufoss, Bodø, Værnes, Røros, Molde, Ålesund, Gardermoen og Kristiansand. Våre største oppdragsgivere er flyselskapene Norwegian, KLM, Air France, DAT/DOT, Air Baltic og West Air Sweden. Totalt er vi ca 550 ansatte med en årlig omsetning på ca 300 mnok.

Trafikk: http://www.finn.no/finn/job/object?finnkode=21257434

Ramp: http://www.finn.no/finn/job/object?finnkode=21257628

Dette er ikke gjennom Proffit Aviation

Re: Lyst til å jobbe på Gardermoen?

West Air håndteres pr idag iallefall av SGS, og før det WF......

West Air håndteres pr idag iallefall av SGS, og før det WF......

Det var det jeg også trodde. Vet du om det er samme gjengen som jobber hver kveld, eller om det er rotasjon slik at alle i SGS på OSL er innom "postuke" eller lignende i sin turnus?

Og hva med Air Baltic? Er ikke de og hos SGS?

Og hva med Air Baltic? Er ikke de og hos SGS?

Air Baltic handles av SGS, ja.

AF, DX, R6, T3, KL, DY og Primera bruker Røros Flyservice på OSL. Det er sikkert noen jeg har glemt, men tror det var alle..

Air Baltic handles av SGS, ja.

AF, DX, R6, T3, KL, DY og Primera bruker Røros Flyservice på OSL. Det er sikkert noen jeg har glemt, men tror det var alle..

Air Baltic av SGS? Westair av SGS? Det finnes da flere flyplasser enn OSL...........

Det at dem nevnte West Air og airBaltic i utlysningen, er fordi selskapet i helhet har handling
av disse på andre stasjoner enn OSL...

Westair har vel kun piloter ansatt direkte i Westair?
Tekniske tjenester på ENGM leies vel inn eksternt.
Alle ramptjenestene er også eksterne, så vidt jeg har sett.

Last edited:

West Air i Tromsø og på Værnes
Air Baltic i Tromsø og Ålesund
SAS i Bardufoss.

Det var det jeg også trodde. Vet du om det er samme gjengen som jobber hver kveld, eller om det er rotasjon slik at alle i SGS på OSL er innom "postuke" eller lignende i sin turnus?

noen går egen postturnus, mens det er hovedsakelig folk fra SGS PMZ som er på postposten når postflyene begynner og lande.

Hva er egentlig greia med at det alltid skal være deltids stillinger?

Hva er egentlig greia med at det alltid skal være deltids stillinger?

Større fleksibilitet ifht. overtidsbetaling og maks overtidsjobbing antagelig. Mulig noen andre saker som slår inn økonomisk positivt/ugunstig for partene også.

Større fleksibilitet ifht. overtidsbetaling og maks overtidsjobbing antagelig. Mulig noen andre saker som slår inn økonomisk positivt/ugunstig for partene også.

Det har i stor grad med trafikkmønsteret å gjør. Hadde trafikken vært jevnt fordelt over dagen hadde mann greid seg med langt flere fulltidsstillinger. Slik trafikken er i dag er det et stor behov mellom 5 og 8 og langt mindre resten av dagen.

Skjønner jeg det rett har RF sendt Proffice Aviation på dør?

Jeg leser egentlig veldig mye mer enn jeg poster på dette forumet, men denne tråden interesserte meg da jeg for tiden er på utkikk etter en deltidsjobb. Jeg kunne godt tenkt meg å søke på trafikk-stillingen(e), men jeg mangler erfaring fra tilsvarende arbeid, så jeg vet ikke om jeg er kvalifisert. Er det noen som vet om det er svært viktig å ha erfaring eller om jeg kan veie opp for mangelen på dette med andre egenskaper?

Back