Lyst til å jobbe på Gardermoen?

Re: Lyst til å jobbe på Gardermoen?

Det gis ofte deltidsstillinger pga. at det alltid vil være en sjangs for at selskapet får mindre å gjøre. Mister kontrakter, flyselskaper som kutter ruter, eller gjerne går dunken. Da er det en fordel å ha folk på lave stillinger, slik at handlingselskapet ikke taper for mye penger på å ha folk gående når det er lite å gjøre.

Jeg leser egentlig veldig mye mer enn jeg poster på dette forumet, men denne tråden interesserte meg da jeg for tiden er på utkikk etter en deltidsjobb. Jeg kunne godt tenkt meg å søke på trafikk-stillingen(e), men jeg mangler erfaring fra tilsvarende arbeid, så jeg vet ikke om jeg er kvalifisert. Er det noen som vet om det er svært viktig å ha erfaring eller om jeg kan veie opp for mangelen på dette med andre egenskaper?

Det er ingen krav om erfaring fra tilsvarende arbeid, kun en fordel. Men jeg kan garantere deg at så lenge du gjør ett godt inntrykk på intervju, så har du gode sjangser for å få jobben. Er ikke så mye som skal til for å bli ansatt i TRF i RFS.

Hvor mye kan man sånn ca. forvente seg å tjene på jobben som Kunde- og driftsassistent i Røros? Vet at det sikkert kommer an på erfaring etc., men er det noen som vet om lønnsspennet for en slik stilling?

Hvor mye kan man sånn ca. forvente seg å tjene på jobben som Kunde- og driftsassistent i Røros? Vet at det sikkert kommer an på erfaring etc., men er det noen som vet om lønnsspennet for en slik stilling?

Det er ikke spesielt høyt, og de mangler ansiennitetstillegg...

Jeg leser egentlig veldig mye mer enn jeg poster på dette forumet, men denne tråden interesserte meg da jeg for tiden er på utkikk etter en deltidsjobb. Jeg kunne godt tenkt meg å søke på trafikk-stillingen(e), men jeg mangler erfaring fra tilsvarende arbeid, så jeg vet ikke om jeg er kvalifisert. Er det noen som vet om det er svært viktig å ha erfaring eller om jeg kan veie opp for mangelen på dette med andre egenskaper?

Jeg vil tro det ikke har så mye å si. Jeg hadde ingen erfaring fra flyplassarbeid eller noe som helts erfarning med passanger handling før jeg fikk jobb i Menzies. Bare gi dem et bra inntrykk, så skal det holde!

Det blir satt opp kurs uansett. Og innføring i hvordan flyplass funker, og hvordan reglement ifg IATA/ICAO og andre ting er satt sammen.

Om du har erfaring/kval. eller ikke; bare søk.
Erfaring kommer kun med tida. Det krever ikke så mye av kvalifikasjoner, bare man kan oppføre seg orntli'. :-)

Det hjelper sikkert også med gode attester fra andre arbeidsgivere. Jeg ser for meg at butikkansatte kan være gode kandidater for jobb i insjekkingsskranken i alle fall... ;)

Skal man ha ID-kort må du ha UPA, uttømmende politiattest, så er det en fordel at man ikke har vært dømt for kriminelle handlinger.

Takk for tilbakemeldinger. Jeg kommer absolutt til å slenge inn en søknad :-)

Back