Lyst på villa med hangar og runway?

Re: Lyst på villa med hangar og runway?

Nå er nok ikke Ocala stedet jeg ville bosatt meg i Florida, har flydd alt for mange ganger over Ocala VOR og kjedet meg over det endeløse kjedelige landskapet i det området :p Men prisene er jo tilsvarende latterlig rimelige! :)

Nå er nok ikke Ocala stedet jeg ville bosatt meg i Florida, har flydd alt for mange ganger over Ocala VOR og kjedet meg over det endeløse kjedelige landskapet i det området :p Men prisene er jo tilsvarende latterlig rimelige! :)

Hehe. Nå er vel kanskje ikke Tøyen der jeg ville bosatt meg i Oslo heller, så sånn sett står det fremdeles 1-0 til Ocala i min bok.

Værmelding for i dag: Ocala 27 C, Oslo 1 C.

2-0 til Ocala!

Hadde tatt Spruce Creek (sør for Daytona Beach) før Ocala. Ligger flere hus for salg der. Ikke det mest spennende stedet det heller men....

Vi har faktisk kikket på noen hus i Spruce Creek. Artig sted. Oppkjørsel og taxiways i ett!

Ocala er forøvrig et av stedene i Florida man kan risikere å måtte skrape is på bilen om vinteren...

Hvis du kjøper n slik bolig, er det fordi du ønsker flystøy ....

Vi har faktisk kikket på noen hus i Spruce Creek. Artig sted. Oppkjørsel og taxiways i ett!

Ocala er forøvrig et av stedene i Florida man kan risikere å måtte skrape is på bilen om vinteren...

Det må man i Daytona og ;)

Back